دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

کاخ سفید ضمن تأیید سفر دو مقام آمریکایی به عربستان سعودی تصریح کرد که یکی از اهداف این سفر گفت‌وگو درباره ایران بوده است.

وب‌گاه الف

تا چند دهه پیش برای ارسال نامه‌ها، صندوق‌های پستی متعددی برای نامه‌های داخلی و خارجی در سطح شهر وجود داشت و در زمان پهلوی نیز ساختمانی تحت عنوان اداره پست ایران در خیابان امام خمینی ایجاد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس یازدهم تلاش می‌کند در دو بُعد نظارت و قانون‌گذاری در ریل «انقلابی‌گری» حرکت کند، بخصوص که فرمایشات اخیر رهبر انقلاب بعنوان «مانیفست انقلابی گری» پیش روی نمایندگان قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق نعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریزش برج «متروپل» آبادان را تسلیت گفت و خواستار «برخورد با مسببین مقصرین و قاصرین» شد

خبرگزاری دانا

وزیر کشور گفت: با تدابیر به کار گرفته شده در این حادثه 39 نفر از هم‌وطنانمان نجات یافتند که بسیاری از آنها به صورت سرپایی درمان شده‌اند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور گفت: حتما باید سایر پرونده‌هایی که در این حوزه و شهر هستند را رسیدگی کنیم و همین الان نیز دستور آن صادر شده است و شکایت‌های موجود باید رسیدگی شوند.

خبرگزاری ایرنا

همدان_ایرنا - استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را به کارگرفته تا بتواند پاسخ‌گوی اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد، گفت: دولت سیزدهم از آغاز فعالیت خود ثابت کرده که در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وب‌گاه تابناک

متاسفانه در حادثه متروپل، نه تنها تعلل، بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود. من فکر می‌کنم دستگاه قضا باید با اشد مجازات با مسببین و کسانی که غفلت کرده‌اند برخورد کند. مردم هم مطمئن باشند که دستگاه قضا در خصوص کسانی که عامل بروز فاجعه تلخی بوده‌اند، رسیدگی محکمی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: متأسفانه آمار فوت‌شدگان حادثه متروپل تا این لحظه به 19 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد وحیدی گفت: کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی کردند، به هیچ وقت قابل گذشت نیستند و باید درس عبرت شوند.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر کشور گفت: با تدابیر به کار گرفته شده در این حادثه 39 نفر از هم‌وطنانمان نجات یافتند که بسیاری از آنها به صورت سرپایی درمان شده‌اند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یاسر احمدوند، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از 211 میلیارد تومان فروش در دو بخش فیزیکی و مجازی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

وحیدی: در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری دانا

جلسه فوق العاده آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان با قرائت پیام رهبر انقلاب و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر بیش از 60 دانشجو با علائم مسمویت راهی بیمارستان شدند. ابتدا احتمال مسمویت غذایی برای آنها مطرح شد اما کمی بعد متخصصان از آلودگی به ویروسی گفتند که بعد از عید فطر در ایران شایع شده است.