دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه تابناک

خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ایالات‌متحده معافیتی که به مسکو اجازه پرداخت بدهی سرمایه‌گذاران آمریکایی را با وجوه نگهداری شده در روسیه می‌دهد، پایان خواهد داد. اقدامی که می‌تواند کشور ولادیمیر پوتین را به نکول نزدیک‌تر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی، «محمد کشاوززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، خواستار محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، توسط این سازمان شد. سفارت ایران در پکن با انتشار این خبر در صفحه توئیترش اعلام کرد: یکی از اهداف سازمان همکاری شانگ‌های مقابله با تروریسم و تثبیت صلح و ثبات در اورآسیا است...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و در راستای تولید اقتدار دفاعی به برکت خون شهدا، به بالاترین سطح اقتدار دفاعی رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) در چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای در دوشنبه سخنرانی کرد. شمخانی در ابتدای این سخنرانی از رئیس جمهور و همتای تاجیکستانی خود براب برگزاری چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای تشکر و قدردانی کرد. وی در ادامه با تبیین شرایط منطقه به ویژه تحولات افغانستان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: لازمه رسیدن به همراهی پیامبر (ص) کنار گذاشتن اختلافات است، همه باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و آزادی انتخاب و عمل به مذاهب اسلامی را تجویز کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در این سرود مرگ بر این و مرگ بر آن و پرخاش به این و نفرین به آن نمی‌شنویم. شاید چون اگر به آل سعود فحش دهند ممکن است فردا که رابطه درست شد قابل پخش نباشد اما علت اصلی می‌تواند روح عاطفی آن باشد

وب‌گاه عصر ایران

مخبر، معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل حادثه برج متروپل آبادان از روند آواربرداری بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بیش از 211 میلیارد تومانی کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی شمخانی گفت: متاسفانه شواهد و قرائن نگران‌کننده‌ای از حضور و دخالت برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای در انتقال و هدایت تروریست‌ها به افغانستان در دست داریم.

خبرگزاری مهر

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بیش از 211 میلیارد تومانی کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه امسال 5 هزار و 200 زائر از تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند، گفت: این زائران در قالب 38 کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر علوم پنج اولویت اصلی وزارت علوم در دولت سیزدهم را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم به عنوان شاگردان مکتب امام صادق (ع) تلاش کردند در عرصه جهاد و مقاومت نامی جاودان از این قشر بر جای بگذارند، بیان داشت: در زمان دفاع از حرم روحانیون فراوانی را اعزام کردیم، یادم هست یک بار خدمت حضرت آقا...

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور برای بررسی آخرین وضع حادثه «متروپل» و روند امدادرسانی، وارد آبادان شد.