دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه ایران در مذاکرات برجام بر مواضع خود ایستاده است گفت: امروز مثل گذشته در مذاکرات دچار وادادگی نیستیم تا امتیاز دهیم.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه این هفته تهران از نمایندگان خواست رهنمودهای رهبری در دیدار اخیر را مورد توجه قرار داده و ساده‌زیستی، رعایت اولویت‌ها و پرهیز از قوانینی که قابل اجرا نیست را رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با اشاره به سیاست تغییر ارز ترجیحی دولت گفت: این اقدام اقتصادی باعث توزیع عادلانه یارانه ها شد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این مسیر با همه وجود در خدمت مردم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع دو شهید گمنام در جنوب شرق تهران حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وحیدی از مردم خواست تحت هیچ شرایطی به محوطه عملیاتی حادثه نزدیک نشوند زیرا شرایط خطرناکی وجود دارد ضمن اینکه تجمع افراد باعث کندی روند آواربرداری می شود.

خبرگزاری دانا

یادواره شهدای روحانی شهرستان میناب با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم با عنوان «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر» در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به تحریم های اعلام شده جدید ایالات متحده بر علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «ایران» همواره کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ عبدالحسین برای عمل به وصیت امیرکبیر، دنبال زمینی برای ساخت مدرسه و مسجد گشت تا اینکه در پاچنار، کاروانسرایی پیدا کرد که به میخانه شباهت داشت و در آن مشروبات الکلی تهیه و توزیع می‌شد. او کاروانسرا را خرید و به مدرسه دینی تبدیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام شبکه در کشور از نظر برنامه‌ریزی دقیق، تاکنون موفق بوده، اما بازسازی و بهبود فرآیندها در دوران پساکرونا مهم و ضروری است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا نه تنها باید دارایی‌های مردم افغانستان را آزاد کند، بلکه باید خسارت‌های مادی که در افغانستان به بار آورده را جبران کند.

خبرگزاری دانا

کمر روستا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان گفت: سرود «سلام فرمانده» تمام محاسبات و مناسبات رسانه های معاند را بهم زد و به دنیا نشان داد که کشور ما مورد عنایت امام زمان (عج) است.

خبرگزاری دانا

سردار الله بداشتی، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: پست‌های مدیریتی امانت شهدا در دست مدیران است و باید از این امانت به خوبی حراست کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل حادثه برج متروپل آبادان از روند آواربرداری بازدید کرد.