جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان پس از کسب رکورد کیفی تختال، رشد 7.1 درصدی تولید این محصول در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریزش 40 درصد یک ساختمان 10 طبقه در آبادان مطابق آمار اولیه 11 کشته و 32 مجروح در پی داشته است، کار آواربرداری همچنان در حال انجام است و وزیر کشور به همراه محسن رضایی راهی منطقه شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

کاش می‌شد سهم سهل انگاری های جانکاه شهرداری و شورای شهر آبادان و دیگر دستگاهای نظارتی ساخت و ساز را در این فاجعه ملی بدون ترس و واهمه در آورد.

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال تحول اساسی در تمامی بخش‌ها در کشور به ویژه در بخش اقتصادی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همرزمانت انتقامت را از رژیم صهیونیستی، دشمنان و از آمریکا با قدرت و قوت خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با برنامه ریزی طراحی شده خود به دنبال حضور پُر قدرت در رقابت‌های جهانی 2022 است.

خبرگزاری مهر

رئیس ایکوموس درباره مسائلی از جمله مضرات گردشگری بی هدف، مرمت گنبد شیخ لطف الله، طرح جنجالی مجلس سخن گفت و از پیشنهادش به وزارت میراث فرهنگی برای تبدیل عمارت مسعودیه به دانشگاه میراث خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اقتصاد با انگیزه پای کار اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفت وگوی روزنامه شرق با حسین علایی، اولین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در چهلمین سالگرد فتح خرمشهر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال تحول اساسی در تمامی بخش‌ها در کشور به ویژه در بخش اقتصادی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی با اشاره به اینکه اصلاح نقدینگی و تورم از دیگر محورهای این تحول است گفت: به دنبال این هستیم یارانه به دست مردم برسد، اگر گرانی و تورم را حل نکنیم تمامی این اقدامات مشکلی را حل نخواهد کرد، باید بین نقدینگی کشور و تامین کالا توازن ایجاد شود.