سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم اسرائیل، حقیرتر و ناتوان تر از آن است که بتواند به تنهایی در مقابل ایران قد علم کند و همواره برای انجام اقدامات تروریستی و جنایتکارانه دست به دامان آمریکا و چندین سرویس جاسوسی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما به دنبال درگیری یا جنگ سرد جدید با چین نیستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید خطیب زاده در واکنش به تحریم های اعلام شده جدید ایالات متحده بر علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران همواره کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در میان همه توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف با مسئولان نظام کرده است، آن که شاید بیش از همه اهمیت داشته «نگاه به مسئولیت به عنوان یک امانت» است.

خبرگزاری دانا

نماینده آمریکا در امور ایران در تناقضی آشکار از یک سو به شکست سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی اذعان کرده و از سوی دیگر بر تداوم این سیاست در صورت عدم حصول توافق در وین تأکید می‌کند.

خبرگزاری دانا

محمد باقر قالیباف در پیام‌های جداگانه خطاب به رئیس اتحادیه بین المجالس جهانیIPU، دبیران کل اتحادیه بین المجالس اسلامیPUIC و مجمع مجالس آسیایی APA خواستار محکومیت بین المللی ترور ناجوانمردانه شهید خدایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید مجاهدت و مقاومت مردم بویژه رشادت های بانوان در هشت سال دفاع مقدس به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید مجاهدت و مقاومت مردم بویژه رشادت‌های بانوان در هشت سال دفاع مقدس به درستی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: وحدت و اتحاد رمز پیروزی کشور در برابر دشمن تا دندان مسلح در جنگ هشت ساله بود.

خبرگزاری ایرنا

قرچک - ایرنا - مادر شهید علی اصغر فلاح از شهدای شهرستان قرچک در دیدار رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با خانواده این شهید سرافراز، مهمترین خواسته خود را دیدار با رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و از وزیر خواست تا این امکان را برای وی فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران به تحریم های اعلام شده جدید آمریما علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح و قانونی آن به خصوص نیروی قدس سپاه همواره کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

2 مقام سابق ضدتروریسم دولت آمریکا در مقاله‌ای برای واشنگتن پست با اشاره به مناقشه ایران و آمریکا درباره حذف سپاه پاسداران از لیست موسوم به FTO، نوشته‌اند که «این نامگذاری تنها یک سیاست تخیلی توخالی دیگر ترامپ بود که اکنون معکوس کردن آن در ازای دستیابی به یک توافق حیاتی که یک پیروزی بزرگ دیپلماتیک هست بیش از هر زمانی ضرورت دارد.»