سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

درخواست شهروندان آبادانی از معاون رئیس جمهور را ببینید. منبع: چندثانیه

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس در حالی از تلاش برای دریافت پاسخ مثبت از دولت رئیسی جهت تشکیل وزارت بازرگانی خبر می دهند که حسن روحانی از سال 97 و با آغاز تحریم های فلج کننده، تشکیل این وزارتخانه را با جدیت پیگیری کرد اما بارها پشت سد مخالفت مجلس ماند و کوشش هایش به نتیجه نرسید.

خبرگزاری دانا

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بیش از 211 میلیارد تومانی کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اهدای زمین یا خانه به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو منحصر در استان تهران نبوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز (جمعه 6 خرداد) بلافاصله پس از ورود به شهر آبادان، در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت. مخبر در این بازدید میدانی که استاندار خوزستان، رئیس جمعیت هلال احمر، مقامات محلی و متصدیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله صدیقی با اشاره به مسئله حذف ارز ترجیحی، گفت: این یک امتحان الهی برای مردم و مسئولین و قوه قضائیه و نیروهای مسلح است که 43 سال قربانی دادند و خون شهیدانشان هنوز خشک نشده است.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در مساله اقتصاد اگر مردم ولایت پذیری، اقتصاد و همراهی با دولت را داشته باشد به پیروزی دست پیدا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: همکاری عمان با ایران می تواند مانع نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان بر برخورد قاطع با خاطیان و مقصران این حادثه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: سه هزار دستگاه آمبولانس در کشور کمبود داریم و در تلاشیم با هماهنگی مجلس و دولت این کمبود به حداقل برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه نظام نیازها و ایده‌ها (نان) از طرح‌های وزارت علوم، برای کاربردی کردن پژوهش‌ها است که اخیرا راه‌اندازی شده است، اما اکنون سوالات پیرامون موفقیت این سامانه، تناسب آن با سامانه‌های مشابهی که پیشتر معرفی شده بودند و بازیگری کلی این سامانه در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان مطرح است.

خبرگزاری مهر

آبادان - معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان بر برخورد قاطع با خاطیان و مقصران این حادثه تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه مشهد گفت: اگر پولی را با بی‌انصافی به دست بیاورید حرام است؛ این جنس را با ارز 4200 تومانی و در یک قیمت پائین‌تر تهیه کردی و با این نرخ جدید به مردم می‌دهی در مکتب امام صادق (ع) این پول و این سود، نجس است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر کسی راهی بلد است ارائه کند ولی من با شناختی که از آقای رئیسی دارم با همه وجود در خدمت مردم است.