یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

8 اردیبهشت، سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی است؛ قسمتی از مستند در لباس سربازی درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب در خانه این شهید را ببینید. منبع: KHAMENEI.IR

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین پرسش که اساسی‌ترین نیز هست، این که لایحه یاد شده بر اساس کدام نیاز و برپایه کدام ضرورت تهیه شده است؟!

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی جالب و باورنکردنی از حمله گوسفند به چوپان را مشاهده می‌کنید. چوپانی که در حال سواری گرفتن از یک گوسفند بود با ضربه سخت گوسفند دیگری مواجه شد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت کلاین ویژن با خودروی پرنده خود به نام ایرکار (AirCar) متعلق به کشور اسلواکی اولین پرواز مسافربری جهان را با خودروی پرنده خود انجام داد. این شرکت در حالی که یک نوازنده فرانسوی به نام ژان میشل ژار را به عنوان مسافر در خودروی پرنده خود داشت، به این نقطه عطف دست یافت.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی افغانستان به‌رغم به بند کشیدن تاجیکستان و نمایش ستودنی با بداقبالی روبه‌رو شدند و از صعود به جمع چهار تیم پایانی بازماندند.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین مسابقه فوتبال در کلمبیا برگزار شد و در جریان آن پابلو کاپلینی، هافبک اروگوئه‌ای، به عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین شکل ممکن مصدوم شد. او که برای ارسال کرنر رفته بود ناگهان سرش را به دست گرفته و به زمین افتاد و مشخص شد چاقویی تیز که از سکوها پرتاب شده به سر او اصابت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد - برد مدنظر قرار می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

مومنی: عزیزان با شعار اینکه نان را سر سفره مردم بیاورند روی کار آمدند و در همان 8 سال، به صورت نمادین قیمت نان 32 برابر شد! آیا این ها چیزهای کوچکی است که هیچ حرفی درباره آن زده نمی شود!

وب‌گاه عصر ایران

زلفی گل: توسعه دانشگاه‌ها شاید زمانی لازم بود چون 4.5 میلیون دانشجو داشتیم اما هم‌اکنون سه میلیون و 200هزار دانشجو در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند که خیلی صندلی خالی در کشور داریم و باید دنبال توسعه کیفی، علمی و هدفمند دانشگاهها باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. در بخشی از گفتگوهایش با فردوسی پور گفت: از علی پروین بپرسید چرا با من مشکل داشت. نمی‌دانم چرا من را دوست نداشت

وب‌گاه عصر ایران

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از اقامه نماز بر پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی توسط آیت الله سبحانی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در 8 حوزه، گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.