شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف 150 هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی فراجا از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه به مرزنشینان سیل زده و کم بضاعت جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه الف

نکند دنیا را آب ببرد و ما در خواب غفلت باشیم و متوجه صداهایی که یاری ما را می‌طلبد نشویم... تنها جایی که شتاب جایز شمرده و بر آن تأکید شده است کار خیر و انسان دوستی است خصوصاً زمانی که عده قابل توجهی از انسان‌ها نیازمند کمک رسانی فوری هستند، همانند هم وطنان و سیل زدگان مسلمان سیستان و بلوچستان.

وب‌گاه الف

بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ارسال کمک های مومنانه به هموطنان سیل زده شهرستان دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس در میان سیل زدگان سیستان و بلوچستان حاضر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موزه نظامی ارتش که یکی از بی نظیرترین موزه‌های تاریخی جهان محسوب می‌شود، پس از 8 سال تعطیلی و 3 سال کار مرمت و بازسازی توسط ارتش، با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلام ی ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مجددا بازگشایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 42 میلیارد ریال اقلام اضطراری در بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت 10 روز از پویش همدلی هلال‌احمر تا دیروز، کمک‌های نقدی به خانوار‌های سیل زده سیستان و بلوچستان به 71 میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به اظهارات نماینده زاهدان جوابیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیراهن امضا شده تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا توسط رامین رضاییان و به نفع آسیب دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان در «سایت ایسام» به مزایده گذاشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مدتی که سیل خسارت بسیاری در سیستان‌وبلوچستان ایجاد کرده، برخی از مردم محلی از کمک سوخت‌بران روایت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سردار زهرایی در نشست خبری گفت: برخی گروه‌ها و نحله‌های فکری به دنبال این هستند تا گروه‌های جهادی را برای تشکل سیاسی خود مصادره کنند اما ما برای ولایت هستیم و با ولایت می‌مانیم، بچه‌های جهادی نباید به افراد سیاسی وصل شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر، آخرین جزئیات خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد و از امدادرسانی در 844 روستای محاصره در سیلاب خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران روش‌های مشارکت برای منم به مردم سیل زده سیستان وبلوچستان را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب در جنوب این استان تاکنون به 59 هزار و 287 نفر را تحت تاثیر قرار داده است.