شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه سپاهان قصد دارد عواید بلیت فروشی از دیدار مقابل پیکان را به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور همراه با جمعی از مسئولان دولتی با استفاده از بالگرد از مناطق آسیب دیده سیلاب‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور همراه جمعی از مسئولان با استفاده از بالگرد از مناطق آسیب دیده سیلاب‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس جمهور در جمع سیل زدگان نگور شهرستان دشتیاری هدف از این سفر را خدمت به مردم سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در استان سیستان و بلوچستان، 2 مقام مسئول از مردم و دستگاه‌ها خواستند در حالت آماده باش به سر ببرند.

وب‌گاه فرارو

«در کنار خسارات سیل، سد‌های استان پر شد. مردم رها نشده بودند. رئیس‌جمهور این دولت از سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد سیل و زلزله می‌رود. خوی را یادتان نیست که همان اول رئیس‌جمهور به آنجا رفت. این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند به این دولت مردمی نمی‌چسبد.»

وب‌گاه عصر ایران

دومین کاروان کمک‌های امدادی سپاه، شامل پمپ‌های تخلیه آب، ملزومات پزشکی و خوراکی آماده توزیع در بین سیل‌زدگان نگور در جنوب سیستان و بلوچستان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود، روز‌های آینده نیز بارش‌هایی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم، آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعلام شده است و هر کاری نیاز باشد، انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: در حال حاضر 81 هزار و 288 خانوار در کل استان تهران مورد حمایت هستند و همچنین در سیل اخیر 1.5میلیارد تومان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک نقدی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: امدادرسانی به سیل زدگان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امدادرسان از لحظات اولیه شروع شده.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی جلسه امروز هیات دولت را زودتر ترک کرد تا برای سرکشی میدانی از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان عازم این استان شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت گفت: رئیسی جلسه امروز هیات دولت را زودتر ترک کرد تا برای سرکشی میدانی از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان عازم این استان شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی با محوریت وزارت کشور و هلال احمر از لحظات اولیه شروع شده است با این‌که وزارت کشور درگیر مساله انتخابات بود، اما کار با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و نیرو دنبال می‌شود. وزیر کشور در منطقه حضور یافت. استاندار،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند به این دولت مردمی نمی‌چسبد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت خبر داد که رئیس‌جمهور عازم بازدید از شرایط سیل زدگان سیستان و بلوچستان شد.