شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه عصر ایران

چابهار با 480 و نیکشهر با 330 روستا بیشترین تعداد روستاهای خسارت دیده در سیستان و بلوچستان را داشتند و همچنین انسداد راه دسترسی به 178 روستا نیز گزارش شده است. علاوه بر آن حدود 800 واحد مسکونی در این سیل آسیب دیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان ایران بدانند نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران با آگاهی کامل از خباثت ذاتی آنها و با اشراف کامل اطلاعاتی آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی کشور دفاع کنند و در این راه از یک وجب از این آب و خاک و آرمان های کشور سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد.

وب‌گاه الف

امیر سرلشکر موسوی به فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش دستور داد، کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تقویت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی به فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش دستور داد، کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تقویت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنایت به تاکید فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی)، به فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش دستور داد امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند. هفته گذشته سه مرحله بارش شهرستان‌های منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفت که حجم زیاد این بارندگی‌ها...

خبرگزاری تسنیم

امیر سرلشکر موسوی به فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش دستور داد، کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تقویت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد. جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد. سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امشب، احتمال وقوع مجدد سیل در جنوب شرق کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرماندهان چهار نیروی ارتش دستور داد امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش، دستور داد فرماندهان چهار نیروی ارتش امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ورود سپاه به مرحله بازسازی و ترمیم آسیب‌ها و خسارتهای ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در کنار سایر بخش‌های دولتی و مردمی با بهره گیری از ماشین آلات و امکانات و تجهیزات فنی و مهندسی خود در مرحله بازسازی و ترمیم آسیب‌ها و خسارت‌های ناشی از سیلاب در منطقه سیل زده از جمله چابهار و دشتیاری شرکت دارند. وی افزود: به دلیل...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ملوان عواید حاصل از بلیت فروشی بازی ملوان - گل گهر را به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حاشیه کاشت سه اصله نهال در روز درختکاری به ایراد سخنانی پرداخنتد. متن کامل سخنان معظم له به شرح زیر است: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم به خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رای. هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند و هم یک جهاد انجام...