شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر 1240 امدادگر و نجاتگر در منطقه در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند و در 822 روستا امدادرسانی کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خاتمی می کوشد تا خود را به عنوان رهبر براندازی تعریف کرده و نظام حکمرانی موجود را به عنوان دگرخود به چالش فرا بخواند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پویش «سیستان تنها نیست» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در رزمایش آمادگی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر که امروز در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تشکر ویژه از حضور همه امدادگران، داوطلبان و نجاتگران در تمام مناسبت‌ها جهت ارائه خدمت به مردم دارم. وی به خدمت خالصانه به مردم در جهت رضای خدا توسط نیرو‌های هلال احمر اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره وقوع سیل در این استان اظهار داشت: تاکنون پنج هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند و توزیع آب و غذا در مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی زمینی سپاه پاسداران از ابتدای وقوع سیل در سیستان و بلوچستان مشغول امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیل است. بالگردهای هوانیروز سپاه نیز در این امدادرسانی فعال است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی با توجه به شرایط امروز کشور جهاد و بیعت با امام و شهدا بود.

وب‌گاه عصر ایران

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در هفتمین روز از حضور خود در مناطق دچار سیلاب در جنوب استان، ضمن بازدید از بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان دشتیاری در گفتگو با مردم بومی و محلی از نزدیک روند امدادرسانی به سیل زدگان را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

پنجمین مرحله‌ی رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین مرحله ی رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده همراه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر جدید پاکستان با قدردانی از پیام تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران و اسلام‌آباد مصمم به همکاری نزدیک برای پیشرفت کشورهای یکدیگر و منطقه هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک 10 میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل‌زده استان سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از سیل‌زده‌های سیستان مقابل رئیس‌جمهور گلایه های شدیدی درباره وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان مطرح کرد یکی از سیل‌زده‌های سیستان مقابل رئیس‌جمهور گلایه های شدیدی درباره وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان مطرح کرد این شهروند سیستان و بلوچستان مقابل رئیس‌جمهور گفت: بعد 9 روز تازه لودرها آمدن، این خدمت شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

در راستای دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تقویت و استمرار امدادرسانی‌ها در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، تجهیزات امدادی، ترابری و خدمات درمانی جدیدی به مناطق سیل زده اعزام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک 10 میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل زده استان سبستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌جمهور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان برای بررسی آخرین وضعیت سیل زدگان وارد شهر نگور مرکز شهرستان دشتیاری شد، با مردم صحبت کرد و گلایه های آنها شنید. منبع: آخرین خبر