شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیل زدگان

سیل زدگان

وب‌گاه عصر ایران

جاری شدن سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، خسارات بسیاری وارد کرده و بیش از 10 هزار نفر نیازمند کمک هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سیزدهمین روز از اسفند به نگاه فراپایتختی به موضوع تجرد دختران، اقامت نیم بها در مجموعه آبدرمانی محلات برای بازنشستگان، ضرورت تربیت دانش‌آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس، تلاش جهادی و میدانی برای کمک به سیل زدگان، وجود 105 هزار مدرسه در کشور، مناسب‌سازی مسکن 845 معلول و هر ایرانی یک مراقب سلامت دارد پرداخته است.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی‌ها و تخریب‌هایی که از ماه‌های گذشته و با هزینه‌های سنگین در خارج از کشور برنامه‌ریزی شد تا کسی در انتخابات شرکت نکند، اما مردم کشور مانند همیشه پای نظام ایستادند و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال حادثه سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در مناطقی از شهرستان‌های دشتیاری، چابهار، قصرقند و بخش‌های تلنگ و پلان و پیرسهراب و محاصره ده‌ها روستا در سیل، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از پیشگامان مردمیاری در این مناطق بود که کار امدادی خود را از نخستین ساعت‌ها به طور شبانه روزی آغاز کرد. سرهنگ پاسدار جعفری معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه منطقه‌ای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها موظفند بر اساس درخواست وزیر کشور همه امکانات مورد نیاز را برای حل مشکل سیستان و بلوچستان تدارک ببینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیأت وزیران عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. محمد مخبر در این جلسه با قدردانی از مردم عزیز، ولایت مدار و آگاه کشور برای حضور در انتخابات گفت: علی رغم برنامه ریزی‌ها و تخریب‌هایی که از ماه‌های گذشته و با هزینه‌های سنگین در خارج از کشور برنامه ریزی شد تا کسی در انتخابات شرکت نکند، اما مردم کشور مانند همیشه پای نظام...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور از مشارکت مردم ولایت مدار و آگاه در انتخابات قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون مردمیاری قرارگاه قدس، اقدامات نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

توضیحات سردار سیدنورالله حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی درباره نحوه امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده چابهار و همچنین تصاویری از امدادرسانی هوایی در مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان در این ویدئو ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: 16 شهرستان و 1947 روستا در سیستان و بلوچستان از نهم اسفند درگیر سیل هستند. معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به روستا‌های تحت تاثیر سیل اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و 947روستا درگیر سیلاب و خسارت شدند که چابهار با 480 و نیکشهر با 330 روستا بیشترین میزان درگیری را داشتند. محمدحسن نامی اظهار داشت: شهرستان‌های...

خبرگزاری مهر

صبح امروز و بعد از ورود دبیرکل جمعیت هلال احمر به چابهار، جلسه اضطراری برای بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 11 اسفند ماه، چهار منطقه اصلی در شهرستان‌های چابهار دچار آبگرفتگی بوده و در 11 شهرستان خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، نیکشهر، دلگان، چابهار، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز، کنارک و مهرستان نیازمند دریافت خدمات امدادی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور از تداوم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از فردا باز بالگرد برای توزیع اقلام ضروری بین مردم استفاده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی 3 فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تداوم بارندگی‌های شدید در شهر بندری «گوادر» واقع در ایالت بلوچستان پاکستان و ویرانگری‌های ناشی از سیل باعث شد تا دولت ایالتی وضعیت این شهر را «فاجعه بار» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت ایالت بلوچستان پاکستان ویرانگری‌های ناشی از سیل در شهر گوادر را فاجعه بار اعلام کرد.