یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - آیین نمادین زنگ سیل مهربانی در راستای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در دبیرستان دخترانه طاهرزاده این شهر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده جنوب کشور با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: پویش سیل مهربانی همزمان با سراسر کشور و با هدف یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان از نخستین روز بهمن آغاز شد که 2 روز آدامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در سطح ملی ادامه دارد و قرار است در نشست ویژه‌ای با حضور پنج معاون مسائل و مشکلات بررسی و برای رفع مشکلات این استان تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

خبرگزاری مهر

زاهدان - وزیر آموزش و پرورش گفت: در مدارس سراسر کشور فردا پویش سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در سطح ملی ادامه دارد و قرار است در نشست ویژه‌ای با حضور پنج معاون مسائل و مشکلات بررسی و برای رفع مشکلات این استان تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور پویش سیل مهربانی همکلاسی ها اول بهمن ماه 1398 در سه هزار و 20 مدرسه این استان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: فضای دانشگاه فرهنگیان این استان مناسب دانشجو معلم نیست.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آمادگی دفاتر یازده گانه کمیته امداد و 63 مرکز نیکوکاری این استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هم‌وطنان سیل‌زده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در قالب این طرح که با محوریت سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در اختیار مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد. رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: پس از حادثه تلخی که برای سه استان خوزستان، گلستان و لرستان پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت تشکل‌ها...

خبرگزاری ایسنا

پس فردا، سه شنبه، اول بهمن ماه، دانش آموزان سراسر کشور در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌2» به یاری مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شتابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مقیم وزیر آموزش و پرورش در مناطق آسیب‌دیده از سیل، هماهنگ کننده استان‌های معین و مسئول امور هماهنگی امدادرسانی وزارت آموزش و پرورش در مناطق آسیب‌دیده در حادثه سیل استان و سیستان و بلوچستان؛ در احکام جداگانه‌ای توسط وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: دومین پویش مهربانی همکلاسی ها با شعار " هر مدرسه یک پایگاه همدلی" برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها که استان سیستان و بلوچستان و برخی شهرهای جنوب شرق کشور درگیر سیل شده اند، همه مردم دست به دست هم داده اند تا شاید گوشه ای از مشکلات ساکنان این مناطق را حل کنند. در این میان دانش آموزان نیز با کمک های خود از سر مهربانی و نوعدوستی، به مردم این استان نشان دادند که آنها تنها نیستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - دانش آموزان استان البرز در قالب تشکل های ویژه به کمک مردم و همکلاسی های سیل زده خود در استان سیستان و بلوچستان می شتابند.