یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: «زنی تنها و مادر دو فرزند هستم که مستاجرم، اجاره بدهکارم، از پول رهن خانه چیزی نمانده، صاحبخانه جوابم کرده، شوهرم زندانی است و نمی‌دانم درددلم را به چه کسی بگویم تا به دادم برسد. ای مردم، ای خیران که مدرسه می‌سازید و جهیزیه عروس جور می‌کنید! اگر پیام مرا می‌بینید، کمکم کنید.»

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد _ایرنا - گروههای امدادی، جهادی، بسیجی و مردمی به یاری مردم محله های گرفتار از سیل در شهر نورآباد آمده اند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ارسال 55 تن و 800 کیلو گرم محموله کمک های مدارس و مراکز غیردولتی ایت اداره کل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: اقدامات سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان لرستان در نمایشگاه «سیل مهربانی» به تصویر کشیده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گرگیج گفت: فرهنگیان با گذشت 30 سال هنوز از مهم‌ترین مایحتاج زندگی خود یعنی مسکن محروم هستند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - آئین افتتاح نمایشگاه سیل مهربانی عصر چهارشنبه با حضور استاندار لرستان در محل نمایشگاه های بین المللی خرم‌آباد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس سیل مهربانی با حضور استاندار لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - بیش از 5 کامیون محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس روانه مناطق راسک و سرباز استان سیستان و بلوچستان شد و به این مناطق رسید.

خبرگزاری دانا

معاون عمرانی ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: نمایشگاه سیل مهربانی به مناسبت دهه فجر در لرستان برپا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس گفت: مردم شهرستان پردیس 217 میلیون و پانصد هزار تومان کالا و 12 میلیون تومان پول نقد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرماندار زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: 99 پروژه با اعتباری بالغ بر 269 میلیارد تومان در این شهر برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه مبارک فجر آماده شده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - مراسم تشییع شهدای گمنام در برخی شهرها، گزارش میدانی از دل نگرانی های مردم در خان‌زنیان شیراز، بررسی وضعیت یک میلیون نخل تشنه در آبادان و بازگشت 25 واحد صنعتی راکد در خوزستان از مهمترین برنامه های خبری 24 ساعت گذشته خبرنگاران ایرنا در استانهاست.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - دانش‌آموزان آستارا با اجرای طرح سیل مهربانی در مدارس، حدود 50 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری و به سیلزدگان جنوب کشور اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش‌وپرورش بوکان گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در پویش «سیل مهربانی» با اهدای 450 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان شتافتند.

خبرگزاری دانا

همایش "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" همزمان با 2400 مدرسه استان در دبیرستان توحید قزوین به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان و دانش‌آموزان برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش 35.5 درصد دانش‌آموزان کشور تحت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند.