یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش با اشاره به ایجاد کمیته مدیریت بحران گفت: مدارس و اردوگاه های آموزش‌وپرورش در اختیار سیل زدگان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد: درپی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی 2 برای کمک به دانش آموزان این مناطق برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - بارندگی بی‌سابقه در چندین سال گذشته در سیستان و بلوچستان که به طغیان رودخانه‌های محلی و جاری شدن سیلاب در این استان منجر شد آسیب‌های جدی به بخش کشاورزی، امور زیربنایی و واحدهای مسکونی مردم وارد کرد و به علت قطع راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاها امکان امدادرسانی در 2 روز نخست با مشکل رو برو بود اما با اعلام عمق مشکلات از سوی رسانه‌ها، دستگاه‌های امدادی، اجرایی، نظامی...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: شهر تهران، استان‌های البرز، خراسان رضوی، فارس، مازندران و کرمانشاه به عنوان استان‌های معین در حادثه سیل سیستان و بلوچستان تعیین شده‌اند.

خبرگزاری مهر

درپی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب شرق کشور، سازمان دانش‌آموزی طرح سیل مهربانی 2 را برای کمک به دانش آموزان این مناطق برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - جمع آوری کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سیل مهر و عطوفت و همدلی مردم مومن و متدین برای کمک به سیل‌زدگان به سمت جنوب بلوچستان به راه افتاده تا تسکینی بر دردهای آسیب‌دیدگان باشد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی

خبرگزاری ایسنا

طرح سیل مهربانی 2با مشارکت تمامی تشکل های دانش آموزی و محوریت سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.