یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری دانا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای شروع کمک رسانی‌ها برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان تاکنون مبلغ یکصد و 30 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کمیته امداد استان خراسان شمالی جمع آوری و ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - زنگ سیل مهربانی همکلاسی‌ها در راستای جمع‌آوری کمک فرهنگیان و دانش‌آموزان قزوینی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه توحید با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان نواخته شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تفاهم‌نامه ارائه خدمات کاردرمانی، گفتار درمانی و فیزیوترانی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه میان جمعیت هلال احمر استان زنجان و آموزش و پرورش زنجان منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - چه مهربان هستند دستان کوچک اما قلب‌های بزرگ که هر آنچه دارند در سبد اخلاص گذاشته و برای همکلاسی های خود در سیستان و بلوچستان پیش کش کرده اند، چه صادقند کودکانی که تلاش می کنند با سیل مهربانی، سیل اشک را از دیدگان همسالان خود پاک کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - برگزاری پویش " سیل مهربانی همکلاسی‌های 2 " به منظور کمک رسانی به هموطنان به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان سیلزده استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشور، از دوم بهمن ماه جاری در تمامی مدارس استان آغاز شده است و تا هفتم همین ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وقوع بلای طبیعی سیل در روزهای سرد زمستان خانه و کاشانه‌های پر مهر مردم دیار آفتاب، ایثار و رشادت‌ها را بر آب داد، اما سیل مهربانی این بار از درب کارخانجات دروازه شمال‌غرب کشور به سوی جنوب شرق ایران جاری شد.

خبرگزاری ایسنا

ادعای وجود سم آفلاتوکسین در لبنیات بویژه شیر و تکذیب آن، خرید دستگاهی برای شناسایی منشاء بوی نامطبوع تهران، اعطای وام دوجانبه خرید مسکن به فرهنگیان، سفر وزیر آموزش و پرورش به سوریه، نگرانی‌ها از افزایش مبلغ «وام ازدواج»، حواشی کمک میلیاردی شهرداری به جشنواره فجر و... در صدر اخبار اجتماعی ایسنا در هفته‌ای که گذشت، بود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای حفظ فرهنگ غنی و تاریخی استان نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه و رونق تولید هستیم چرا که با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر بخش کشاورزی متاسفانه وجود شغل‌های کاذب و ناپایدار کار و تلاش کشاورزان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

اگرچه سیل سیستان و بلوچستان را غرق در آب و ویرانی کرده بود اما مردم ایران مثل همیشه هم‌وطنان خود را فراموش نکردند، آنها این بار نیز بر خلاف کمک‌هایی که با تأخیر و کمبود می‌رسیدند، با شدت و حدت بیشتر از تمام وجود مایه گذاشتند و کمک های خود را به سمت سیستان و بلوچستان گسیل کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: پویش سیل مهربانی با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» به مدارس استان نیز رسید و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای همدردی با سیل‌زدگان جمع می‌کنند.

خبرگزاری دانا

در روزهای گذشته سیلی ویرانگر بسیاری از هم وطنان را دچار آسیب های جدی کرد که در این میان همدلی مردم به سیل زدگان، کمی از آلام درد آن ها را کاسته خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سیل بنیان کن دوهفته پیش با وجود اینکه نعمت های فراوانی به همراه داشته اما خسارت های هنگفتی به زیر ساخت های هرمزگان تحمیل کرد که طبق برآوردها بیش از بودجه عمرانی یکسال استان می شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مطبوعات خراسان جنوبی در سرخط و یادداشت‌های روز چهارشنبه دوم بهمن 98 به بررسی موضوعات روز و رویدادهای مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سیل مهربانی به منظور کمک به سیلزدگان سیستان و بلوچستان در بیش از سه هزار مدرسه استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - خبرنگاران ایرنا در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر روز سه شنبه اخبار رویدادهای مختلفی را گزارش کردند که برخی از آنها از این قرار است.