یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از آزادراه تهران شمال و بزرگراه همت، بهره برداری از بیش از چهار هزار طرح صنعت برق در کشور، فراهم بودن امکان صادرات 100 میلیارد دلاری به همسایگان، لایروبی کارون با دستان خالی، تفویض اختیارات استانی به خانه صنعت و معدن، آغاز دومین پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» و شناسایی 167 شهید دوران دفاع مقدس از مهمترین اخبار ایرنا در استان‌ها بود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - دانش‌آموزان استان اردبیل در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل‌زدگان جنوب کشور، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دومین پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» گفت: 15میلیون دانش آموز کشور در این پویش که بزرگترین کلاس درس همدلی، وطن‌دوستی و انسان‌دوستی است، شرکت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

آیین نمادین «دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها»، صبح امروز در دبیرستان دخترانه باهنر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در آیین دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها از ارسال 20 کامیون تجهیزات اهدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:20 کامیون تجهیزات در فرودگاه مهرآباد آماده بارگیری هستند که به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی گفت: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی، همدلی و همدردی در جامعه است لذا به تقویت این فرهنگ و بسط و نشر آن در جامعه می‌پردازیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان اداره کل شهرستان‌های استان تهران امروز سه‌شنبه به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان البرز اظهارداشت: البرز در کمک به سیل زدگان فروردین ماه 98 رتبه اول کشور را کسب کرد که امیدواریم با همت مردم بتوانیم در مسیر امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کارنامه موفقی داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - موج مهربانی همکلاسی ها با شعار " هر مدرسه یک پایگاه همدلی" برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در مدارس البرز به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهر ان - ایرنا - دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در حمایت از دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 700 آموزشگاه خراسان جنوبی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - دومین سیل مهربانی دانش آموزان گیلان شامل کمک های نقدی و غیرنقدی امروز (سه شنبه) به سوی سیستان و بلوچستان جاری شد.

خبرگزاری میزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که قطعا هیچ کلاس درسی بهتر از این کلاس درس نیست که انسانیت، مهربانی، نوع دوستی، بذر انسانیت، میهن دوستی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب را در بین دانش‌آموزان بسط و نشر دهیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش‌وپرورش دو مجتمع آموزشی 24 کلاسه از جمله مدرسه "سردار شهید قاسم سلیمانی" در کمپ چابهار را در سیستان‌وبلوچستان افتتاح کرد.

خبرگزاری دانا

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در سرمای زیر صفر اردبیل به یاری هموطنان سیل زده خود در استان سیستان و بلوچستان شتافتند.