یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به افزایش حساسیت کانون های دانشجویی به موضوعات و مشکلات اجتماعی طی سال های اخیر گفت: تشکیل پویش سیل مهربانی، مجموعه کانون های خیریه و امداد نمونه ای از کنشگری هوشمندانه دانشجویان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ثبت 700 ایده در جشنواره ملی رویش خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: آموزش و پرورش پرکارترین دستگاه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش‌وپرورش تعهد این وزارتخانه نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت را تعهدی قطعی عنوان کرد و گفت: این وزارتخانه پرکارترین دستگاه در ترویج این فرهنگ است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: آموزش‌وپرورش پرکارترین دستگاه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آگاهی بخشی بزرگترین رسالت ائمه جمعه است؛ گفت: ائمه جمعه در ایجاد همدلی در فضای استان نقش مهمی دارند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - برخی براین باورند که داشتن سرمایه کلان تنها مسیر گام برداشتن برای امور نیکوکاری است اما در این ماه ها و روزها بسیاری به این نتیجه رسیده اند که با کمک های اندک مانند مشارکت در طرح خشت گذاری می توان برای آینده سازان مدرسه ساخت.

خبرگزاری دانا

مرحله سوم رزمایش مومنانه همزمان با سراسر کشور در گلستان با توزیع بیش از 140 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در توسعه پایدار چابهار بعنوان بزرگترین بندراقیانوسی ایران دارند زیرا توسعه بدون اطلاع رسانی و داده‌های معتبر و فراهم کردن شرایط لازم برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران ممکن نیست و در واقع موفقیت‌های یک سازمان بر ستون اطلاعات و دانایی استوار است.

خبرگزاری دانا

در حالی دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه به پایان رسید که چهره‌های فرهنگی و ورزشی کشور همچنان حمایت قاطع خود را از این طرح اعلام می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سازمان‌های مردم نهاد فارس در هنگامه شیوع کرونا همچنین دیگر آزمون‌های دشوار طبیعت که طی ماه‌های اخیر رخ داد، حضوری متحدانه و پویا داشته و دارند و با تکیه بر نیروهای انسانی داوطلب نشان دادند ناامیدی و یاس حتی در روزهای دشوار را می‌توان از جان و تن مردم زدود.

خبرگزاری دانا

امیر مسعود وادی نژاد گفت: امروز کادر درمان ما همتای با کشورهای برتر دنیا در عرصه پزشکی، حتی بیشتر و قوی تر از آنها با کرونا مقابله کردند و با اینکه این ویروس ناشناخته بود با آزمایش و تلاش و امتحان داروهای مختلف تا حدودی نحوه برخورد با این بیماری را پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - کافی بود تا فقط رهبرمعظم انقلاب درکمک به نیازمندان واقعی وآسیب دیده از کرونا در رزمایش مواسات وهمدلی لب به سخن بگشاید؛ آن زمان بود که بسیجیان سر از پا نشناخته و با جوششی همدلانه لبیک گوی این ندا شدند.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار اهدا تبلت و تلفن هوشمند به دانش آموزان این شهرستان را از خیران درخواست کرد و گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی آموزش و جلوگیری از تعطیلی آموزش و ادامه‌دار بودن آموزش مجازی در میان دانش آموزان چابهاری نیاز به یاری خیران است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - نمانیده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر گسترش فعالیت جمعیت هلال احمر در خدمات رسانی در بحران گفت: کارنامه این جمعیت در خدمات رسانی درخشان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: از بسترهای امن مجازی و شبکه شاد برای تداوم و گسترش فعالیت‌های تربیتی سازمان دانش‌آموزی استفاده می‌شود.