یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی

سیل مهربانی

خبرگزاری دانا

این بار هم بر خلاف دستگاه های دولتی، نهادهای مردمی در البرز برای حمایت از مردم سیل زده سیستان دست به کار شده اند تا برای امر خیر دیگری پیش قدم شده و همانند سنوات قبل در امدادرسانی حرفی برای گرفتن داشته باشند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: استقبال مردم در روزهای اخیر ستودنی است و امروز نخستین محموله کمک‌ها به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری آئین محفل خوبان ویژه گلریزان برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان در قم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - "سوی سیستان باید رفت کنون" پویشی است برای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان که در مشهد فعال شده تا این بار سیل مهربانی به سوی دیار رستم روانه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیلاب ناگهانی در جنوب شرق کشور، تاکنون جان 3 تن را گرفته و هزاران نفر را بیخانمان کرده ولی اتحاد بخش‌های مختلف جامعه از هنرمندان و اصناف گرفته تا نیروهای مسلح و دولت، باعث شده است این سیل را به نام «سیل مهربانی» بخوانند.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در راس هیاتی به منظور بازدید از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه کنارک شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه ارتباطی 33 روستای سیل‌زده جنوب این استان با توجه به شدت بارندگی‌ها و سیلاب همچنان بسته است و امداد رسانی از طریق بالگرد و قایق انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی جاری شدن سیل در بخشی از استان سیستان و بلوچستان، کمیته مدیریت بحران در آموزش و پرورش با هدف رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق سیل زده تشکیل شد.

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دستور محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در پی جاری شدن سیل در بخشی از استان سیستان و بلوچستان برای تشکیل کمیته مدیریت بحران درآموزش و پرورش با هدف رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان جوانان هلال احمر از اجرا و برگزاری طرح «سیل مهربانی 2» به همراه سایر تشکل‌های دانش آموزی به منظور کاهش آلام دانش آموزان مناطق سیل‌زده از سوی این سازمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح "سیل مهربانی" برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش از سفر خود به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت منطقه، شرایط مدارس و دانش‌آموزان و همچنین ارسال کمک‌های مدارس کشور به مناطق سیل‌زده این استان از هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه سیلاب هفته جاری تاکنون افزون بر 2 هزار و 878 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این استان خسارت وارد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

"سیل مهربانی" اول بهمن در مدارس برگزار می شود تا معلمان و دانش‌آموزان به مناطق درگیر سیل کمک کنند همچنین بخاری‌های مازاد مدارس به مدارس سیل زده اهدا می‌شود.