پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

داریوش ارجمند: انسانی به مانند شهید رئیسی که وفای به عهد نماید ندیدم.

وب‌گاه ورزش سه

رونالدینیو در یک بازی خیریه برای کمک به سیل‌زده‌های برزیل گلی تماشایی به ثمر رساند تا یاد روزهای درخشانش در فوتبال دنیا را زنده کند.

وب‌گاه الف

مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت‌الله رئیسی به میزبانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با اجرای رسالت بوذری و با حضور وزیر فرهنگ، مدیران هنری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از بغض داریوش ارجمند هنگام صحبت از رئیسی منتشر شده است. ویدیویی از بغض داریوش ارجمند هنگام صحبت از رئیسی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، داریوش ارجمند بازیگر گفت: انسانی به مانند شهید رئیسی که وفای به عهد نماید ندیدم. چه حیف که از بین ما رفت و چه شکوهی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر ایشان بخشیدند. هیچ رئیس جمهوری ندیدم عبایش گلی باشد و در سیل راه برود و با زلزله زده‌ها...

وب‌گاه الف

دهیار روستای «دور» می‌گوید: «چند سال پیش که سیل آمد رئیس‌جمهور قبلی به روستایی نزدیک ما سر زد اما هیچ اقدامی نجام نشد؛ اما رئیسی که آمد هم اصلاح جاده روستای ما سرعت گرفت؛ هم آن روستای قبل!»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 7 خرداد ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران عمده قیمت ها روند صعودی را در پیش گرفتند و درهم امارات هم بر مدار افزایش قیمت حرکت کرد و در حالی معاملات را سپری کرد و به پایان رساند که 42 تومان گران و 15814 تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

دو دلفین صورتی، یک مادر و بچه هفت ماهه او که در رودخانه‌ای در بولیوی گرفتار شده بودند، توسط گروهی زیست‌شناس، فعال محیط زیست و مسئولان محلی، نجات داده شدند. این دو جانور پس از عملیاتی چند ساعته، به رودخانه‌ای در منطقه آمازون منتقل شدند. آن‌ها به مدت 40 روز در پی سیل شدید در رودخانه گیر کرده بودند. دلفین‌ها در اثر سیل به داخل رودخانه کشیده شده بودند و به دلیل کاهش جریان آب، نتوانستند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع طوفان و بارندگی شدید در پرجمعیت‌ترین جزیره فیلیپین بیش از 8 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی، دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران درخصوص شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین خبر این روز‌های جهان، دیگر حتی تحولات غزه و احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی و حتی خبر تلاش‌ها برای احیای مذاکرات سازش و عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل هم نیست، شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اوست. تشییع جنازه بزرگ و باشکوه اوست....

وب‌گاه فرارو

برای بسیاری از مردم، بازدید از ساحل خاطرات شاد دوران کودکی را زنده می‌کند برای همین احتمالا اغلب ما برای یادآوری این حس زیبا چند سنگ ریزه با خود می‌بریم تا هر چند وقت یکبار با نگاه کردن به آن تجدید خاطره‌ای بکنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگران مهاجرت‌کرده، متصل به جریانات سیاسی در خارج از مرزها می‌شوند و بیش از آنکه آرتیست باشند آرام‌آرام تبدیل به کاراکتر یا ابزارهای سیاسی شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل هواشناسی استان آذربایجان غربی درباره ادامه فعالیت سامانه بارشی در این استان و ارومیه اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت روز دوشنبه تداوم دارد و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، بارش تگرگ و صاعقه نیز پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون 61 نفر در حوادث جوی رخ داده جان خود را ازدست داده‌اند که بیشترین مورد آن مربوط به سیل و پس از آن رعد و برق بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره‌کل هواشناسی استان آذربایجان غربی درباره ادامه فعالیت سامانه بارشی در این استان و ارومیه اعلام کرد که فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت روز دوشنبه تداوم دارد و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، بارش تگرگ و صاعقه نیز پیش‌بینی می‌شود.