پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

تشییع کم‌نظیر و پرشور رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی‌، در شهرهای مختلف ایران، به طور گسترده مورد توجه رسانه‌های خارجی و خبرنگاران آنها قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش سیل آسای تگرگ و باران در دو روز اخیر موجب بروز سیلاب و آبگرفتگی شدید در معابر و خیابان های اصلی ارومیه و ورود آب به منازل برخی شهروندان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رگبار و رعد وبرق در نواحی شهرستان مهدی‌شهر سبب جاری شدن سیلاب و رواناب در معابر این شهر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توسعه‌یافتگی یا عدم توسعه‌یافتگی در شهرها و مناطق مختلف به عواملی مانند ساختارهای سیاسی، ترجیحات سیاسی نخبگان، نیروی انسانی متخصص و برنامه‌های منطقه‌ای کارآمد وابسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به وزش بادهای نسبتا شدید غربی در کیش و مواج شدن دریا، گفت: شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد در آب‌های استان خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کلیسای سرکیس مقدس تهران در مراسم یادبود و دعا برای شهدای خدمت شرکت کرد و در جایگاهی قرار گرفت که عموما روحانیون این کلیسا قرار می‌گیرند، این بار به احترام رییس جمهوری شهید و به نمایندگی از دولت برای حضار به ایراد سخن پرداخت. وزیر ارتباطات در این مراسم با تقدیر از...

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرهنگی و اجتماعی رییس جمهور گفت: رییس جمهور شهید برای منفعت و مصلحت مردم با کسی تعارف نداشت و از وزرا می‌خواست در این زمینه با قوت عمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایدارهای محلی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رگبار و رعد وبرق در نواحی شهرستان مهدی‌شهر سبب جاری شدن سیلاب و رواناب در معابر این شهر شد. در ادامه تصاویری از سیل و شدت رگبار‌ها را در مهدی شهر ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. به گزاراش عرشه آنلاین؛ آیت الله سید احمد خاتمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: هفته گذشته در روز ولادت امام رضا (ع) به داغ بزرگی مبتلا شدیم. امام رضا (ع) در روایتی به یکی از نزدیکانش فرمود: تقوا پیشه کن. کسی که تقوا نداشته...

وب‌گاه عصر ایران

احمد خاتمی: رئیسی عزیز خستگی‌ناپذیر و آزردگی هایش از طعمه بدخواهان مانع تلاش او در امور نشد ایشان 33 ماه رییس جمهور بود و سیل طعنه ها به او روانه شد. نه فقط رسانه های معاند، بلکه از داخل نیز به او تاختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تمام ایران رئیسی را تشییع کرد. زیرا او به دنبال حل کردن مشکل مردم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی دیگر تنها مربوط به قشر محروم جامعه نیست. از پزشک و پرستار بگیر تا مهندس و معلم همه و همه با مشکلات معیشتی مواجه شدند و در این بین، جامعه خلبانی هم نتوانست از این قاعده مستثنی بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: احتمال وقوع سیل در 6 محور شمالی کشور وجود دارد و با توجه به افزایش حجم بارش‌ها در محور‌های شمالی مسافران از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته بارندگی شدید در سهر ارومیه باعث ایجاد سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های فراوانی شد. روز گذشته بارش باران شدید سقف بازار تاریخی اورمیه را تخریب کرده و آب وارد راسته شد. فیلم و عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد دیروز بارندگی شدید بسیاری از شهروندان ارومیه‌ای را به سختی انداخته است.