پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در حوادث جوی رخ داده از ابتدای سال تاکنون 61 نفر جان خود را ازدست داده‌اند که بیشترین مورد آن مربوط به سیل و پس از آن رعد و برق بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است. عاطفه جعفری و مریم فضائلی نویسندگان این مطلب هستند و ما نیز صرفا...

وب‌گاه الف

خبرگزاری تسنیم

نویسنده رمان «یادم نمی‌آید مرده باشم» می‌گوید: نویسندگان ایرانی چندان به حوزه مقاومت و مسئله فلسطین توجه نکرده‌اند؛ در حالیکه تمام دنیا به دفاع از فلسطین برخاستند‌، نویسندگان روشنفکر ایرانی دغدغه گرین‌کارت آمریکا دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار میانه با تایید بروز خسارت سیل و تگرگ به راه هفت روستا و نیز زمین‌های کشاورزی این شهرستان گفت که میزان دقیق خسارت‌ها در حال برآورد و بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران اعلام کرد دولت تنها شش درصد بدهی گندم‌کاران را تسویه کرده رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران اعلام کرد دولت تنها شش درصد بدهی گندم‌کاران را تسویه کرده به گزارش عرشه آنلاین، عطآلله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران ایران:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: خوشبختانه علی رغم بارش شدید باران شاهد وقوع خسارت در قزوین نبودیم و شرایط در استان عادی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون شهرسازی شهرداری منطقه چهار کرمانشاه درباره حکم تخریب بیمارستان تاریخی مسیح کرمانشاه و اظهارات میراث فرهنگی توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی، به جز توزیع اقلام زیستی، 3 اردوگاه اسکان اضطراری نیز در 2 مسجد و یک مدرسه جهت اسکان متاثرین از سیل و آب‌گرفتگی برپا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز (شنبه) به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن، نحوه پیگیری اجرای پرداخت تسهیلات مسکن توسط شبکه بانکی و همچنین اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها ارائه و همچنین مصوباتی جهت تسریع فرآیند پیشرفت نهضت ملی مسکن مصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع جان‌باختگان سیل چهارشنبه (26 اردیبهشت ماه) در شهرستانهای مشهد و فریمان 10 نفر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 10 تا 14 خرداد ثبت‌نام کاندیداها شروع می‌شود و احزاب و جناح‌های مختلف در تکاپوی معرفی کاندیداهای خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: برای نقاط شمالی استان بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح تمهیدات وزارت نیرو برای تامین برق در فصل گرم سال گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود که امسال میزان خاموشی‌ها و قطعی برق در مصارف خانگی، صنایع و کشاورزی کمتر از قبل شده و شرایط بهتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: حریق یک ساختمان اداری در خیابان سمیه سبب بروز دود غلیظ در این محل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه‌های بزرگ بین‌المللی، بخش‌هایی از مراسم تشییع در شهر‌های تهران، مشهد، قم، تبریز و بیرجند و شهر ری را به طور مستقیم پوشش دادند؛ و برخی دیگر به ویژه در میان رسانه‌های فارسی زبان معاند ترجیح دادند به سانسور این رویداد عظیم که خبر اول بسیاری از رسانه‌های جهان شده و هیئت‌هایی از 90 کشور جهان را برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت ایران به تهران...