جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه «غرب‌وزان عرض‌های میانی» به‌دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض‌های پایین‌تر نفوذ کند.

وب‌گاه گسترش

آنطور که از مجلس شنیده می شود، سهمیه سوخت کامیون داران شهری شارژ نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش‌وپرورش زمان افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران و کارکنان خدماتی مدارس را اعلام کرد. وزیر آموزش‌وپرورش زمان افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران و کارکنان خدماتی مدارس را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در افزایش حقوق کارکنان خدماتی تابع قانون هستیم گفت: هر چه قانون تصویب کند آن را دنبال می کنیم. با مصوبه مجلس و حمایت دولت، پیش‌بینی می‌شود...

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل موسسه خیریه طلوع بی‌نشان‌ها می‌گوید که از چند سال قبل، این ساختمان قدیمی در خیابان نواب به دفتر مرکزی «طلوع» تبدیل شد و از 4 سال قبل نام «سرای غزل» گرفت و هدایت و برنامه‌ریزی فعالیت باقی مراکز طلوع و از جمله مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و زنان و مردان بی‌خانمان از طریق همین دفتر مرکزی صورت می‌گرفت علاوه بر اینکه خدمات پیشگیری و درمانی و حمایت از زنان آسیب دیده هم در همین مرکز...

وب‌گاه خبر آنلاین

دو تن از نمایندگان فعلی مجلس یازدهم که در پارلمان دوازدهم حضور نخواهند داشت، آخرین نطق میان دستور خود را ایراد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معین الدین سعیدی تاکید کرد: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم، نخبگان، دانشمندان و علمای معزز استان محکوم به شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات مربوط به سهمیه سوخت کامیون‌داران شهری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان هشدار داد. نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم، نخبگان، دانشمندان و علمای معزز استان محکوم به شکست است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما دوست داریم که دولت در امورات خود موفق شود و از همکاری دولت با مجلس یازدهم تشکر می‌کنیم. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما دوست داریم که دولت در امورات خود موفق شود و از همکاری دولت با مجلس یازدهم تشکر می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، سید کاظم دلخوش اباتری در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز (سه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: نقشه جامع آب کشور که شامل برنامه 20 ساله کشور برای تامین آب در بخش‌های مختلف می‌شود، به تصویب شورای عالی آب رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: شاخص‌ها و دستاوردهای سازمان انتقال خون ایران در بین کشورهای منطقه و حتی جهان قابل توجه و منحصر به فرد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبقه متوسط یا همان توده اجتماعی که بدنه اصلی مهاجران ناموفق را تشکیل می‌دهند در مسیر مهاجرت با سختی زیادی مواجه می‌شوند. آن‌ها کسانی هستند که در خارج از کشور سرمایه‌گذاری‌های مالی و فکری کرده‌اند و همین گروه هستند که دچار خسران مضاعف می‌شوند و بازگشت‌شان بسیار دردناک‌تر خواهد بود. «شیرین» 10 سال پیش ازدواج کرد و به همسرش در مونترال ملحق شد. دو فرزند دارد و می‌گوید هنوز نتوانسته به این...