جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سردار حاج احمدرضا طاوسی با مرور خاطراتش از دفاع مقدس راز موفقیت در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را حمایت و مشارکت مردم از جمهوری اسلامی می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشگیری از خودکشی باید به عنوان یک اولویت بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار و رئوس برنامه های اولویت دار فرمانداران قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نشست تقدیر و تشکر از اعضای شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه گفت: کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه با حضور 21 کشور به صورت آنلاین و برخط تشکیل شد. بعد از برگزاری این کنگره شاهد واکنش‌های مثبت حوزه‌های تخصصی...

وب‌گاه فرارو

به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه «غرب‌وزان عرض‌های میانی» به‌دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض‌های پایین‌تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که از روی دریای سرخ نیز عبور کند و رطوبت این دو دریا از طریق عربستان به جنوب ایران برسد.

وب‌گاه الف

کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد؛ اما یک حاشیه می‌تواند هر چه موفقیت احتمالی را همچون آبی بر آتش باشد، تهدید گروهی از زنان سینماگر به انتشار فهرست 10 مرد متجاوز سینما در آستانه برگزاری جشنواره، که کن 2024 را کن‌فیکون خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد؛ اما یک حاشیه می‌تواند هر چه موفقیت احتمالی را همچون آبی بر آتش باشد، تهدید گروهی از زنان سینماگر به انتشار فهرست 10 مرد متجاوز سینما در آستانه برگزاری جشنواره، که کن 2024 را کن‌فیکون خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رافینیا پس از گلزنی برای بارسلونا با قربانیان حادثه سیل اخیر در برزیل همدردی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ال نینو به ایران بازگشت؟؛ یک اقیانوس‌شناس: بله! | باید آماده تغییر رژیم بارش‌ها، سیل، خشکسالی و بارندگی‌های تابستانی شویم خبر ترسناک امسال ال نینو گرمای جهنمی را به هدیه می آورد به گزارش عرشه آنلاین؛ کارشناسان هواشناسی اعلام کرده‌اند که به دلیل پدیده ال‌نینو، تابستان آینده یکی از گرم‌ترین تابستان ها خواهد بود ال نینو در زبان اسپانیایی به معنای پسر کوچک است. ال نینو، یک رویداد اقلیمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متهم به قتل یک زن جوان در خیابان گاندی تهران، پس از فرار به شمال کشور بازداشت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از درگیری شدید نیروهای پاکستان با مرزبانی طالبان افغانستان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری از درگیری نیروهای پاکستان با مرزبانی طالبان در افغانستان خبر داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک واکسن آزمایشی سرطان می‌تواند به سرعت سیستم ایمنی فرد را برای حمله به گلیوبلاستوما، تهاجمی‌ترین و کشنده‌ترین شکل سرطان مغز، برنامه‌ریزی مجدد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیل در جزیره سوماترا اندونزی جان ده ها نفر را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز شاهد ثبت رکورد ثبات قیمت نسبت به روز گذشته بودیم. همچنین قیمت بات تایلند در بازار امروز تهران 22 تومان نسبت به روز گذشته گران و 1630 تومان معامله شد.