شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت که این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب با بی سابقه دانستن بارش ها در استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 50 درصد بارش کل سال آبی استان در 3 روز اتفاق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.

وب‌گاه فرارو

«در این مدت با انجام 85 مورد عملیات امدادی، به 10 هزار و 637 نفر امدادرسانی شد، 1251 نفر اسکان اضطراری یافتند و 193 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از 132 واحد مسکونی انجام و 3 اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با 80 دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی این هفته‌ی تهران، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و پرداختن به موضوعات قرآنی در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه‌های مختلف، قدردانی کرد. وی با اشاره به وقوع سیل در جنوب کشور، بیان کرد: از تلاش‌ها قدردانی می‌کنیم و مسئولان مربوطه رسیدگی به این امور را پیگیری و دنبال کنند. خطیب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس گزارش های دفتر رسانه‌ای دبی رکورد باران در دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پروازها شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند. دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پرواز‌های بین‌المللی را لغو کرد.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از خبرگزاری بلومبرگ؛ پرواز‌های دبی به شدت مختل شده و خودرو‌ها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند. دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: 25 محور شریانی و غیر شریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی جودو کشورمان از حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا بازماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکورد باران دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پروازها شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی جودو کشورمان از حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا بازماند.

وب‌گاه فرارو

طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.