شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دبی تنها جایی در جهان نیست که بارورسازی ابرها را انجام می‌دهد. این روش در کشورهایی از جمله ایالات متحده، فرانسه و استرالیا به طور گسترده استفاده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین شنیده‌ها از گستردگی بیشتر و مخرب‌تر سیل اخیر سیستان‌وبلوچستان نسبت به اسفندماه سال گذشته خبر می‌دهد. رئیس سازمان هواشناسی هم اعلام کرده؛ در کنارک رکورد فعالیت توفان حاره‌ای گونو زده شده و این سیل از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان یعنی حدود نیم قرن پیش تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از 10 هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.

وب‌گاه عصر ایران

لحظاتی نفس‌گیر از داخل یک اتوبوس گرفتار شده در سیل نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان که به تازگی منتشر شده را در ادامه می‌بینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از فرمانده کل ارتش در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده که صبح امروز برگزار شد؛ مشاهده کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مقامات امارات متحده عربی هشدار داده‌اند که انتشار تصاویر و ویدئوهایی که به گفته آن‌ها "منفی یا غیرواقعی" از سیل اخیر در دبی را نشان می‌دهد، غیرقانونی است و مجازات‌های سنگینی به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، دبی در سواحل امارات متحده عربی واقع شده است و معمولاً بسیار خشک است. اما در حالی که به طور متوسط کمتر از 100 میلی‌متر در سال بارندگی دارد، گاهی اوقات بارندگی‌های...

وب‌گاه عصر ایران

تاکید سردار سلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.