شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

فرارو نوشت: دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف اعلام کرد که فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی دستور دادند.

وب‌گاه عصر ایران

سیل مهیب دوبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان‌ها بیاورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سیل مهیب دبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب با بی‌سابقه دانستن بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 50 درصد بارش کل سال آبی استان در 3 روز اتفاق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

وب‌گاه الف

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد

وب‌گاه عصر ایران

مقامات اماراتی نگران وجهه شهر دوبی هستند که با بارش باران های سیل آسا در چند روز گذشته تبدیل به یک دریاچه شده و بسیاری از فعالیت های عادی آن از جمله فرودگاهی تعطیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: باید دقت شود که عملیات وعده صادق، در واقع عملیات و جهادِ مردم بود؛ ملت ما در این زمینه عمل کردند.

خبرگزاری دانشجو

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.