شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عربی متحده امروز جمعه در تماس تلفنی، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفتگو کرد. در این گفتگو امیرعبداللهیان با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد. شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از 10 هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و 1251 نفر را اسکان اضطراری دادند.

خبرگزاری تسنیم

با لغو دوباره پروازها؛ فرنگی‌کاران ایران امیدوار هستند در صورت بازگشت پروازها به روال عادی، تیم آسیایی روز یکشنبه به کشور بازگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از 10 هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و 1251 نفر را اسکان اضطراری دادند.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 50 اکیپ فعال و سیار راهدار همراه با 150 دستگاه ماشین آلات در حال فعالیت و تلاش برای بازگشایی جاده‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه ایران و امارات در تماسی تلفنی درباره تحولات منطقه@ای گفتگو و رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزرای خارجه ایران و امارات درباره تحولات منطقه ای گفتگو و رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا گزارش داد که حوالی ساعت 4 بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان شنیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان می‌گویند این توانایی ملکه‌ی زنبورهای عسل شرقی هنگام خواب زمستانی به مقاومت او در برابر سیل کمک می‌کند. این موضوع زمانی کشف شد که به طور اتفاقی آب وارد ظروف نگهداری زنبورها شده بود!

وب‌گاه گسترش

بسیاری از شهروندان شهرهای بزرگ که از پس هزینه‌های مسکن برنمی آیند تصمیم گرفته‌اند از روش‌های جایگزین برای حل معضل مسکن استفاده کنند، روش‌هایی که بسیار دور از ذهن بودند حالا اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسند.

وب‌گاه عصر ایران

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه، طی پیامی از سوی مرکز کنترل فضای فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی متوقف شده است.