شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برآورد اولیه خسارت به راه‌های سیستان و بلوچستان حدود 15 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برآورد اولیه خسارت به راه‌های این استان حدود 15 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاملات بازار ارز تهران امروز شاهد نوسان متنوع قیمت‌ها بود و درهم امارات نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان را پیگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات بازار ارز تهران امروز شاهد نوسان متنوع قیمت‌ها بود و درهم امارات نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وب‌گاه فرارو

خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه 1500 میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: 50 اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه 150 دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیگر بی‌جان آن‌ها توسط نیرو‌های مردمی پیدا شده است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز گذشته (چهارشنبه 29 فروردین 1403)، بعد از اعلام گرفتار شدن مادر باردار در مسیر سیل، بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در محور شهرستان...