شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد مرد 42 ساله‌ای با تلاش آتش‌نشانان از عمق چاه 20 متری در اراک بیرون کشیده شد.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال هلند برای لیگ ملت‌ها مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیلاب در پی بارش شدید باران هشدارداد و از مردم خواست که تا حد امکان طی دو روز آینده به جنوب کشور سفر نکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته بارش‌ها در 6 استان کشور تشدید می‌شود که زمینه‌ساز وقوع سیل در این مناطق خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجودی که امدادگران قزاقستانی بیش از 111 هزار نفر را از سیل ویرانگر نجات داده‌اند، اما علیات نجات همچنان ادامه دارد و هشت منطقه در وضعیت اضطراری قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مسئولان می‌گویند با توجه به اینکه تاکنون تنها 50 درصد از مزارع سطح زیر کشت گندم در شهرستان قلعه گنج برداشت شده است مابقی این مزارع به دلیل احتمال وقوع سیل در این منطقه در معرض آسیب قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن سنگ آهن کشور از تولید مازاد فولاد کشور به رقم 10 میلیون تن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زی‌سان هفته گذشته در گزارشی از اعتراض راننده‌های اسنپ در سال جدید نوشت و سیل کامنت و نظرات اغلب راننده‌ها و بخشی کمی از مسافران زیر آن گزارش کوتاه روانه شد. نزدیک به هزار نظر مختلف دریافت کردیم. نتیجه اینکه رانندگان از کرایه پایین و کمیسیون بالا گلایه دارند. مسافران از کرایه بالا انتقاد کردند و تعدادی نیز با دعای خیر به جان اسنپ و تپسی از شغل خود راضی بودند. با شروع سال جدید رانندگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آن سال‌ها خبری از شهروندخبرنگاران و شبکه‌های اجتماعی نبود تا افکار عمومی جهان نسبت به قتل عام مردم بی‌گناه ایران توسط دولت‌های مطبوعشان جریحه‌دار شود. امروزه نیز بر اساس گزارش های منتشر شده پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند که 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران...

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار سطح نارنجی بارش‌ها برای جنوب کشور و استان فارس، بر لزوم آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای دستورالعمل‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام مقامات پاکستانی، در پی بارندگی شدید و بارش سیل و وقوع رعد و برق در این کشور طی سه روز اخیر، دست کم 36 نفر جان باخته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران برای پنج روز آینده برای بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد.