شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» می‌گوید از نگاه صهیونیست‌ها، حمله نتانیاهو به کنسولگری ایران در دمشق، مجازات سختی را برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در موضوع حجاب، اندک زنان و دختران فریب خورده‌ای که به هر دلیلی به دام پهن کرده دشمن افتاده‌اند بدانند این راه هم برای آنها و هم برای مردان و زنان و خانواده‌های دیگر به ناکجا آبادی ویرانگر منتهی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران، این روزها بار دیگر به صدر اخبار برگشته و مطابق با موارد اخیر، نه از باب مثبت بلکه برای دفعه چندم، از در منفی وارد گود شده تا به طرز خبرسازی برای خودش مقبولیت بخرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سناتور ایالات متحده از جو بایدن خواست تا خودروهای الکتریکی چینی را در بازار این کشور ممنوع کند.

وب‌گاه فرارو

نکته‌ای که علیرضا دبیر فراموش کرده یا نمی‌خواهد آن را بپذیرد، این واقعیت است که «مردم» به اندازه کافی «کریم‌شیره‌ای شناس» و «جهان‌پهلوان شناس» شده و نیازی به گرفتن و دادن هشدار در این زمینه ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه انگلیی دیلی تایمز ادعا کرده که اسرائیل می خواهد از بمب های الکترومغناطیس علیه ایران استفاده کند رسانه انگلیی دیلی تایمز ادعا کرده که اسرائیل می خواهد از بمب های الکترومغناطیس علیه ایران استفاده کند. معلوم نیست ادعای مقامات رژیم اسرائیل بر پایه واقعیت است یا صرفا یک "بلوف تبلیغاتی" دیلی تایمز بریتانیا مدعی شده؛ گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اگر ایران مستقیماً تأسیسات...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از قرارگیری حدود 62 تا 64 درصد مساحت کشور روی گسل خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از 1600 نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در 15 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید تعجب کنید ولی گرمایش زمین می‌تواند به خانه‌تان آسیب بزند و هزینه‌های هنگفتی ایجاد کند. اما سوال اینجاست که چه کسی باید آن را بپردازد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از متأثر شدن 15 استان از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر تا امروز (جمعه) به هزار و 687 نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از 1600 نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در 15 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش باران، برف و رعدوبرق طی امروز تا یکشنبه در برخی استان‌ها از جمله تهران از ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه در واکنش به طرح پایان جنگ با اوکراین، تاکید کرد: روند صلح بدون روسیه نمی‌تواند اتفاق بیفتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارزار برکناری شهردار تهران به تازگی به ثبت رسیده که تاکنون بیش از 9 هزار نفر آن را امضا کرده اند. کارزار برکناری شهردار تهران به تازگی به ثبت رسیده که تاکنون بیش از 9 هزار نفر آن را امضا کرده اند. پس از کارزار جلوگیری از تخریب پارک قیطریه که تاکنون بیش از 140 هزار نفر آن را امضا کرده اند، کارزار دیگری به راه افتاده با هشتک #شهردار_خوب_کجاست. در این کارزار درخواست برکناری شهردار تهران...

وب‌گاه ورزش سه

سه نشریه مهم و پرتیراژ فرانسوی با شدیدترین لحن ممکن از عملکرد کیلیان امباپه در بازی دیشب مقابل بارسا انتقاد کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 24 ساعت گذشته نیروهای عملیاتی این جمعیت به 542 فرد متأثر از سیل، آب‌گرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.