شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان، طی سه روز اخیر به مرگ دست کم 36 نفر منجر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در این دیدار که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: سازمان جهانی بهداشت، تقسیم‌بندی‌های مختلفی دارد که یکی از این تقسیم‌بندی‌ها، منطقه مدیترانه شرقی است که در این منطقه اخیراً انتخاباتی انجام شد و خانم «حنان حسن بلخی» به عنوان رئیس منطقه شرق مدیترانه انتخاب شد و به ایران سفر کرد. وی با اشاره به سفر مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان کرمان مدارس بعضی از شهرها را به دلیل احتمال وقوع سیل تعطیل اعلام کرد آموزش و پرورش استان کرمان مدارس بعضی از شهرها را به دلیل احتمال وقوع سیل تعطیل اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: تمامی مدارس جیرفت و قلعه‌گنج کرمان فردا و پس‌فردا به‌دلیل احتمال وقوع سیل غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگویی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نسبت به تداوم این اقدامات از سوی رژیم تل‌آویو هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرسعید ایروانی نماینده ایران در سازمان ملل در پی نشست دیروز شورای امنیت که برای بررسی حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی در پی اقدامات اسرائیل برگزار شد، گفت که این رژیم «می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود. آن‌ها می‌دانند که بعدی قاطعانه‌ترین (حمله) خواهد بود.» نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگویی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نسبت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد. بر اساس این اطلاعیه با توجه به هشدار‌های هواشناسی صادره، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی اتوبوس در گردنه حیران منجر فوت 5 پنج نفر و مصدومیت 18 نفر شد.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

وب‌گاه گسترش

طبق گفته های یک مقام مسوول، بارش های اخیر سبب پرشدگی تعدادی از سدها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیش‌رهاسازی منابع سدها، اطلاع‌رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در مدیریت بارندگی‌های اخیر و کاهش حداکثری خسارات سیلاب در کشور بدون تلفات انسانی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس هشدار قرمز سازمان هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی از صبح سه‌شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه موجب بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استوری پهلوان رسول خادم در حمایت از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی در ادامه ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، استوری پهلوان رسول خادم در حمایت از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی در ادامه ببینید.