شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: 125 میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی کشور در قلمرو فرسایش آبی قرار دارد و از این میزان در 14 میلیون هکتار باید طرح آبخوانداری اجرا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، مهم‌ترین خبر رسانه‌های ایران و جهان در 24 ساعت گذشته است؛ خبری که سیل واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله پهپادی و موشکی بی سابقه ایران به اسرائیل در شامگاه شنبه؛ واکنش‌های گسترده چهره های داخلی و خارجی را به همراه داشته است؛ واکنش هایی که در 2 سناریوی عمده قابل بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 168 نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران، گفت: در تصادفات هفته گذشته 1594 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 168 نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران، گفت: در تصادفات هفته گذشته 1594 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 31 ماه فعالیت دولت سیزدهم، روزانه 267 میلیارد تومان از بورس خارج شده است روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته یک سقوط سنگین دیگر در کارنامه بازار سرمایه ثبت شد و با منفی شدن 95 درصد بورس، فعالان این بازار روز سختی را سپری کردند. چنانکه در یک ساعت ابتدایی معاملات شاخص کل بورس تهران 35 هزار و 428 واحد نسبت به روز چهارشنبه سقوط کرد و به سطح 2 میلیون و 226 هزار و 470 واحد رسید، اما این روند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته یک سقوط سنگین دیگر در کارنامه بازار سرمایه ثبت شد و با منفی شدن 95 درصد بورس، فعالان این بازار روز سختی را سپری کردند.

وب‌گاه گسترش

«بلیت هواپیما گران می‌شود»؛ خبری که چند روز پیش در همه رسانه‌های خبری پیچید که البته پس از مدت کوتاهی توسط سازمان هواپیمایی کشور تکذیب شد. مشابه چنین خبری اردیبهشت 1402 نیز حسابی سروصدا کرد و در نهایت نیز افزایش نرخ میسر نشد. اما در این باره محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشور به‌تازگی اظهار کرد: زمان دقیقی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما وجود ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس در شرایطی مقابل ملوان پیروز شد که به وضح در بیست دقیقه آخر مسابقه زجر کشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستالینا جورجیوا در راس صندوق بین‌المللی پول ابقا شد؛ زنی که او را یکی از قدرتمندترین زنان دنیا می نامند و توصیف ویژگی‌های مثبت از سوی برخی مدیران ارشد هم مهر تاییدی بر توانایی‌های منحصربه فرد این زن ارزشمند است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسول خادم متنی درباره زنان کپرنشین سیستان و بلوچستان در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. رسول خادم متنی درباره زنان کپرنشین سیستان و بلوچستان در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رسول خادم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی که سابقه قهرمانی در المپیک را دارد، اخیرا برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان راهی این منطقه شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خیلی‌ها سیدمرتضی آوینی را با صدایش می‌شناسند؛ همان صدای گرم و دلنشینی که روی فیلم‌های مستند از جبهه‌ها، سال‌های سال از تلویزیون پخش می‌شد. «روایت فتح» مهم‌ترین روایت تصویری از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که روایتی احساسی از رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید. ساخت «روایت فتح» از بهمن ماه 1364 با اولین قسمت از این مجموعه درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سال های 1392 تا 1399 حدود 40 هزار و در دولت سیزدهم نیز 16 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور افزوده شده اما آیا این تخت ها توانسته دردی از وضعیت کمبودها درمان کند؟ اگر توانسته، چرا همچنان شاهد سیل مراجعه بیماران از شهرستان ها به مراکز استان ها هستیم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد که رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه نوشت: این روز‌ها در حالی که شش ماه از آغاز سیل الاقصی می‌گذرد، بیست و یکمین سالگرد حذف مجسمه صدام از میدان الفردوس بغداد هم هست. سرنگونی رژیم صدام اثری پررنگ در منطقه برجای گذاشت. آن سقوط اجازه نفوذ را برای ایران فراهم کرد. پس از آن بود که ایران از بغداد تا غزه وارد منطقه شد. آن سقوط به سردار سلیمانی اجازه داد که به بند قانون اساسی جمهوری...