یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوگل یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده است که می‌تواند به دقت وقوع سیل را از حداکثر 7 روز جلوتر پیش‌بینی کند. گوگل در خبری اعلام کرد که با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است با موفقیت طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل را در برخی موارد حتی از هفت روز جلوتر پیش‌بینی کند. سیلاب‌ها یکی از رایج‌ترین بلایای طبیعی در دنیا هستند، بنابراین وجود یک سیستم هشدار برای آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. پیش‌بینی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج گفت: فوتبال تقریباً تعطیلی ندارد. پنجشنبه‌ها که خیلی جاها تعطیل هستند بخشی از کارهای اداری فدراسیون را داریم و روزهای جمعه هم معمولاً لیگ و مسابقاتی مانند فوتبال ساحلی برگزار می‌شود. در ماه مبارک رمضان هر شب یک میلیون نفر درگیر فوتسال ببینند و راحت هم به منازل‌شان می‌روند. در سیستان و بلوچستان نیز با وجود اینکه سیل بود شب مسابقات فوتسال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال از ورود 5 دستگاه VAR تا 20 روز آینده به کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ویدیویی را مشاهده کنید که نحوه ورود سامانه بارشی قوی به کشور را نشان می‌دهد. ویدیویی را مشاهده کنید که نحوه ورود سامانه بارشی قوی به کشور را نشان می‌دهد. _ موج اول با ریتم ملایم وضعیف جمعه از سمت نوار غربی وارد کشور میشود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت: در طی بارش ها و سیل اخیر 11 هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دهلران دچار خسارت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی فاطمی با اشاره به ازدحام مرز بازرگان از تور‌های مسافرتی درخواست کرد که از مرز‌های جایگزین به‌منظور تردد مسافران به کشور ترکیه استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون فوتبال از ورود 5 دستگاه VAR تا 20 روز آینده به کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام عابدینی، پژوهشگر روابط بین الملل، غرب مدعی است دارو، غذا و کمک‌های بشردوستانه مشمول تحریم نیست. اما در عمل محدودیت در انتقال پول و تراکنش بانکی سبب شده در عمل این محصولات نیز در بهترین حالت، با قیمتی گزاف و در زمانی طولانی تر به ایران برسد. حتی امدادرسانی هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی بشردوستانه هم تحت تاثیر تحریم‌ها آسیب دیده است. دهه‌هاست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمارت دیوان‌خانه که از آثار دوره زندیه است بازگشایی شد و مردم و گردشگران می‌توانند از امروز از این عمارت بازدید داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال جذب مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی را بدترین تصمیم دوران مدیریتی‌اش در این فدراسیون عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر سیلاب دیروز یکم فروردین 1403 در روستای قلعه نو اسفراین در خراسان شمالی را ببینید تصاویر سیلاب دیروز یکم فروردین 1403 در روستای قلعه نو اسفراین در خراسان شمالی را ببینید بارندگی‌های روز اول فروردین برخی نقاط کشور را سیلابی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 14 استان دچار سیل، آبگرفتگی و کولاک برف شده و نیروهای عملیاتی هلال احمر امروز به بیش از هزار و 500 نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت هوا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: پنجشنبه (2 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور امروز جوی ارام حاکم است و فعالیت سامانه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان‌، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آن چیزی که در کشور الان شکل گرفته است، دوقطبی‌های کاذب است که فرهنگ کشور و وضعیت فرهنگی کشور را دچار خسران می‌کند و می‌توان آن را قطبیدگی نامید؛ مانند همین اتفاقی که در مورد درگیری یک روحانی با یک مادر رخ داد و فیلمی که منتشر شد، در این فیلم کاملا دوقطبی را در جامعه می‌شد دید، البته این دوقطبی فقط در مورد این فیلم نیست و در انتخابات هم به وضوح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.