یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

قطعا فراموش نشده که شخصا این‌جانبت در سال 1944 با تقاضایی که در خصوص امتیاز نفت شمال از طرف دولت اتحاد جماهیر شوروی به عمل آمده بود مخالفت کردم و قانون تحریم اعطای امتیاز نفت بنا به پیشنهاد این‌جانب از تصویب مجلس گذشت و همیشه در این عقیده استوار بوده‌ام که مخصوصا با اوضاع حاضر دنیا عدم مداخله‌ی خارجی‌ها اعم از هر مسلک و سیاست در امور ایران و در منابع ثروت ایران نه‌تنها برای ملت ایران...

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار ایلام گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایست در آماده باش کامل باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی در این استان نسبت به احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آرمان امروز: طیف تندروی اصلاح‌طلب تصور کرد که اگر با صندوق قهر کند، مردم آنها را روی دوششان سوار می‌کنند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده که منجر به بالا آمدگی سطح آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاده‌ها خواهد شد، هشدار داد و رعایت نکات ایمنی توسط دستگاه‌های مرتبط و مردم را ضروری خواند.

وب‌گاه فرارو

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه 28 اسفندماه 1402 تا پنجشنبه 2 فروردین 1403، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه 28 اسفندماه 1402 تا پنجشنبه 2 فروردین 1403، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع احتمال وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

‌وزیر نیرو همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع به مردم پیرامون سیل پیش رو، بیان کرد: لازم است با مدیریت مخازن سدها و پیگیری لحظه‌ای بارش‌ها از هرگونه غافلگیری و ایجاد مشکل برای مردم جلوگیری شود.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو با بیان اینکه در سه روز آینده، 5 استان غرب و جنوب غربی کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند، دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان‌های در معرض سیل را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام هشدار سیلاب در 5 استان جنوب‌غربی کشور، از تمام مردم و مسافران نوروزی درخواست کرد از 29 اسفندماه احتیاط لازم را در سفرهای خود داشته باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از فعالیت سامانه بارشی از فردا تا آخر هفته جاری به استان خبر داد. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از فعالیت سامانه بارشی از فردا تا آخر هفته جاری به استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سعید خلیلی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی با ورود سامانه بارشی به...