شنبه 31 شهریور 1403

مشهد به حالت آماده باش درآمد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مشهد به حالت آماده باش درآمد

اورژانس 115 و بیمارستان‌های مشهد در پی وقوع سیل به حالت آماده باش در آمدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به بارندگی امروز و سیلابی شدن مسیل ها، تمام ظرفیت های درمانی و اورژانس 115 مشهد امشب برای امدادرسانی احتمالی به بیماران و مصدومان با تمام توان در حالت آماده باش قرار دارند.

محمد دهقانی افزود: از ابتدای عصر امروز 9 ماموریت مربوط به سیل در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد که 15 نفر در بیمارستان های دانشگاهی بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هفت نفر این افراد ترخیص شده اند، ادامه داد: هشت نفر دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظر هستند و تلاش بر این است که در اسرع وقت بهبودی کامل حاصل شود.

خبر مرتبط افزایش فوتی‌های سیلاب مشهد / تعداد مفقودی‌ها دو رقمی شد

ذاکریان گفت: هفت تیم هلال‌احمر نیز در حال تخلیه آب در میدان انقلاب مشهد هستند و امدادرسانی به مردم و افراد درگیر سیلاب همچنان در حال انجام است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در 17 شهرستان خراسان رضوی، 80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 870 هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت 17 شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور و دانشکده پزشکی تربت‌جام است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مشهد به حالت آماده باش درآمد 2