دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد، تیم داوری دربی پیش روی تهران نهایی شده است، اما از اعلام نام داوران این بازی خودداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی 20 محور اصلی و فرعی مسدود شده در جنوب این استان، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شرایط کیلیان امباپه بعد از اعلام جدایی از پی اس جی به گونه‌ای شده که او خطر از دست دادن مهمترین جوایز فردی سال را بیش از پیش حس می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اعضای تیم استقلال معتقدند وزش باد در شکست این تیم مقابل مس تاثیر فراوانی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از هفتم اسفند بارندگی‌هایی در جنوب و شرق کشور آغاز شد تا در روستاها و شهرهای استان سیستان و بلوچستان سیل جاری شود سیلی که سبب‌ساز محاصره برخی روستاها شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشتیاری - دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، گفت: با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده برخورد قضایی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

باتوجه به بارش های اخیر در سیستان و بلوچستان، این استان با مشکلات بسیاری از جمله شبکه برق مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش باران و جاری شدن سیل سبب محاصره شدن 387 روستا در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان شده است.

وب‌گاه فرارو

مهناز ذکایی، دیگر داوری که احتمال حضور او در دربی وجود دارد، از هیجان بالا برای قضاوت در این مسابقه حساس می‌گوید.

وب‌گاه الف

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قضایی با تخلفات احتمالی در مناطق سیل‌زده گفت: اگر پیمانکاران در ساخت جاده‌ها تخلفی داشته باشند برخورد قضایی جدی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و بازدید از وضعیت این مناطق، دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات سیل‌زدگان صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به اینکه هنوز امکان حضور میدانی کارشناسان و ارزیابان به طور کامل فراهم نشده اما بر اساس ارزیابی‌های اولیه و اطلاعات واصله از شهرستان‌ها، این بناهای تاریخی در سیستان و بلوچستان از 10 تا 40 درصد دچار خسارت شده‌اند که امکان افزایش این آمار نیز وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب درباره وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، باید ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر ضرورت ارتقای تاب‌آوری شهری و روستایی در برابر حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در سیستان و بلوچستان از تاثیر 14 شهر و روستای استان از زلزله با بزرگی 5.6 خبر داد.