دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

صحبت‌های امیر قلعه نویی پس از دیدار پیشکسوتان و تیم منتخب هنرمندان

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ملوان عواید حاصل از بلیت فروشی بازی ملوان - گل گهر را به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 2 فروند بالگرد در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست و تاکنون به 18 روستا به وسیله بالگرد، امدادرسانی و اقلام امدادی و زیستی ارسال شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان راه آهن و هنرمندان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در درجه اول گله‌مند و ناراحت هستیم، چون چند سال پیش چنین اتفاقی رخ داده و مسئولان باید کاری می‌کردند که چنین اتفاقی دیگر رخ ندهد. برای هم‌وطنان عزیز هم ناراحت هستیم که این مشکلات برایشان رخ داده است. در راستای وظیفه خودمان سعی کردیم یک بازی...

وب‌گاه فرارو

بنا بر قانون بودجه 1402 تمام اشخاصی که در بخش هنری فعالیت می‌کنند تا سقف 480 میلیون تومان از معافیت مالیاتی می‌توانند استفاده کنند این در حالی است که سقف معافیت مالیاتی کارگران 120 میلیون تومان در سال است.

خبرگزاری تسنیم

محسن قمی منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اینک فصل انتخابات دیگری به پایان رسید و هنگامه انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همراهی و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فرا رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح و از امدادرسانی به 24 هزار نفر در 8 روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه ملوان بندرانزلی عواید بلیت فروشی خود در هفته نوزدهم لیگ برتر را به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید هنوز شکست ایران مقابل قطر را هضم نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما این «بحران مخاطب»، صرفا یک رویه‌ی ماجراست، و این تصویر غم‌انگیز، رویه‌ی دیگری دارد که البته پیوند تنگاتنگی با بحران مخاطب دارد و آن چیزی نیست جز: بحران تولید.

وب‌گاه فرارو

شاگردان مورایس با پیروزی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، نوار شکست‌های پی‌درپی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را قطع کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

وب‌گاه فرارو

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به رده 49 رنکینگ جهان صعود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، علی بیت‌اللهی در این باره اظهار داشت: زلزله 5.6 سیستان و بلوچستان در بخش جنوبی استان و در مرز شمالی زون مکران رخ داد که امتداد گسل جازموریان این زون را از ناحیه گودال‌های جازموریان جدا می‌کند. عمق کانون این زلزله 80 کیلومتری گزارش شده است و تاکنون گزارشی از خسارت و تلفات گزارش نشده است. بیت اللهی ادامه داد: در مجموع 4 شهر...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.