دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

کولاک برف و باران شدید در راه 18 استان | تهران فردا برفی می‌شود؟ | باد شدید این استان‌ها را درمی‌نوردد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شبکه آب 200 روستا که در جریان سیل اخیر به‌صورت کامل قطع شده بود، وارد مدار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفت‌هزار و 926 واحد مسکونی شامل مسکن مهر، مسکن محرومان، اقدام ملی و واحدهای آسیب دیده در سیل و آبگرفتگی، در سفر آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور به خوزستان افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: حضور مردم در انتخابات بار مسوولیت را سنگین‌تر می‌کند و عزیزانی که به هر دلیلی ترجیح دادند که در انتخابات شرکت نکنند، امیدواریم گلایه‌های‌شان منتقل شود و مشارکت داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه فنوج در 56 کیلومتری شمالغرب این شهر و 150 کیلومتری غرب ایرانشهر در ساعت 7:50 بامداد 15-12- 1402 با بزرگای 5.4 رخ داد. بزرگای گشتاوری 5.1 و ژرفا 25 کیلومتر محاسبه شد. البته گزارش‌های اولیه مرکز لرزه نگاری کشور بزرگای 5.6 و ژرفای 80 کیلومتری را اعلام کرد. زلزله امروز در سیستان و بلوچستان کار بارش‌ها و سیل اخیر بود؟ زمین لرزه فنوج در 56 کیلومتری شمالغرب این شهر و 150 کیلومتری...

وب‌گاه فرارو

زمین لرزه فنوج در 56 کیلومتری شمالغرب این شهر و 150 کیلومتری غرب ایرانشهر در ساعت 7:50 بامداد 15-12- 1402 با بزرگای 5.4 رخ داد. بزرگای گشتاوری 5.1 و ژرفا 25 کیلومتر محاسبه شد. البته گزارش‌های اولیه مرکز لرزه نگاری کشور بزرگای 5.6 و ژرفای 80 کیلومتری را اعلام کرد.

وب‌گاه تابناک

ایشان با اشاره به غرس سه اصله درخت برای نشان دادن اهتمام بیشتر به درختکاری، از جمله کاشت یک درخت زیتون گفتند: برای اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و البته بسیار مقاوم فلسطین، یکی از درخت‌هایی که امروز کاشته شد، درخت زیتون بود و این اقدام نمادین در واقع برای ابراز سلام به آن‌ها بود و اینکه بگوییم همواره حتی در کاشت درخت نیز به یاد مردم فلسطین هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمینلرزه فنوج در 56 کیلومتری شمالغرب این شهر و 150 کیلومتری غرب ایرانشهر در ساعت 7:50 بامداد 15-12- 1402 با بزرگای 5.4 رخ داد. بزرگای گشتاوری 5.1 و ژرفا 25 کیلومتر محاسبه شد. البته گزارش‌های اولیه مرکز لرزه نگاری کشور بزرگای 5.6 و ژرفای 80 کیلومتری را اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ادامه دار بودن جنایات ضد بشری اسرائیل علیه ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، اقدامات این رژیم در جلوگیری از ارسال کمک های اولیه به مردم جنگ زده غزه و ایجاد قحطی مصنوعی علیه این مسلمانان را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام اسرائیل که با حمایت علنی آمریکا صورت گرفته و از هرگونه ارسال کمک‌های اولیه دارویی و غذایی جلوگیری می‌کنند؛ یک رفتار و قتل عام عظیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: از دست‌اندرکاران انتخابات و همه کسانیکه به نحوی در برگزاری انتخابات کمک کردند تشکر می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به کاهش بودجه اورهال متروی تهران در متمم بودجه 1402 شهرداری تهران، گفت: این کاهش خسارت‌زا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیردولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند رهبر انقلاب با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیردولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوق های رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب بیان کردند: کمک‌های دولتی و غیردولتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه پیدا کند.