دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حاشیه کاشت درخت به مناسبت روز درختکاری از مردم ایران برای حضور در انتخابات تشکر کردند و همچنین به سیل اخیر سیستان و بلوچستان اشاره و تاکید کردند کمک‌ها و امداد‌هایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: در موضوع سیل سیستان و بلوچستان نهاد‌های انقلابی، مجموعه‌های نظامی و دستگاه‌های مختلف در استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده چابهار مبنی بر لزوم پیگیری سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت از ساعت اولیه وقوع سیل در حال خدمت رسانی به مردم این استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیردولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حاشیه کاشت سه اصله نهال در روز درختکاری به ایراد سخنانی پرداخنتد. متن کامل سخنان معظم له به شرح زیر است: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم به خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رای. هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند و هم یک جهاد انجام...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس قانون بودجه سال جاری هنرمندان چهار برابر حقوق‌بگیران از معافیت مالی بهره‌مند شده‌اند؛ در چنین وضعیتی این سؤال مطرح می‌شود که چرا بین پرداخت‌کنندگان مالیات چنین تبعیضی وجود دارد؟

وب‌گاه الف

وزیر نیرو با اشاره به اینکه عملیات برق‌رسانی و آبرسانی به روستا‌های مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت: سد‌های بزرگ جنوب استان نقش موثری در مهار سیلاب و کاهش خسارت‌ها در جریان بارش‌های سنگین روز‌های گذشته داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، بخش‌های از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در کمک رسانی به مردم در سیل خوزستان را مشاهده می‌نمایید.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز از آمادگی مدیریت شهری برای کمک به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرانجمن تولیدکنندگان برنج گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی، افزایش سطح زیرکشت برنج شدنی نیست و باید توسعه کشت ارقام‌پرمحصول در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارندگی به 37 قلعه و بنای تاریخی در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد.

وب‌گاه فرارو

استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان گفت: «راه‌حل مهار سیل در منطقه سیستان‌وبلوچستان به هیچ وجه سدسازی و مخزن آبخیزداری نیست.»

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو با اشاره به اینکه عملیات برق رسانی و آبرسانی به روستاهای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت: سدهای بزرگ جنوب استان نقش مؤثری در مهار سیلاب و کاهش خسارت‌ها داشتند.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان یک استوری در خصوص سیل در استان سیستان و بلوچستان منتشر کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با وجود نبود امکان رفع حوادث در 48 ساعت ابتدایی وقوع سیل، تاکنون شبکه آب 200 روستا وارد مدار بهره‌برداری شده است.