دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیستان و بلوچستان استانی است که از شمال تا جنوب بیش از 1000 کیلومتر است. مرز بزرگی با سه کشور و دریا و اقیانوس دارد سیستان‌و‌بلوچستان چند پاره می شود؟ سیستان و بلوچستان را تقسیم کنید این سخنان امام جمعه زابل است که چند ماه پیش درخواست اجرای طرح تقسیم سیستان و بلوچستان را داشت طرح تقسیم استان سیستان و بلوچستان به چهار استان، چهارشنبه 28 آبان 1399 در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد. طبق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، براساس برآورد اولیه حدود 640 میلیارد ریال به زیرساخت‌های مناطق عشایری شامل خطوط انتقال آب شرب، راه‌های دسترسی و چاه‌های مالداری عشایر خسارت وارد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون تأیید شده است که گرمایش جهانی در دوره 12 ماهه بین فوریه 2023 تا ژانویه 2024 از 1.5 درجه سانتیگراد فراتر رفته و سال 2023 گرمترین سال تاریخ ثبت شده اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه 41 روستا بر اثر سیل با قطعی برق مواجه شده بودند گفت: با تلاش نیروهای شبکه توزیع، بر 31 روستا به مدار بازگشتن و 10 روستای دیگر نیز با نوسانات برق مواجه هستند که در تلاش هستیم به شرایط ثابت بازگردانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه هواشناسی بار دیگر هشدار سطح نارنجی برای استانهای جنوب غربی داده است، گفت: در پی بارش‌ها و سیل اخیر 800 واحد مسکونی آسیب دیدند که 300 واحد آن باید از ابتدا نوسازی شود.

وب‌گاه عصر ایران

جاری شدن سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، خسارات بسیاری وارد کرده و بیش از 10 هزار نفر نیازمند کمک هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیم قرن قبل، باران شدید اسفند ماه باعث راه افتادن سیلاب در خیابان‌های تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی بارش شدید باران در مناطق شمال‌شرقی پاکستان دست‌کم 30 نفر جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از آماده باش تیم های امدادی برای بارش های روزهای اتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فاروق اسماعیل زهی» فرزند مولوی «عبدالحمید» به اتهام حمل سلاح غیرمجاز (سلاح گرم) در ایست بازرسی پلیس راه زاهدان خاش دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته 2 هزار میلیارد تومان در پی سیل به استان سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از برآورد خسارت سنگین بخش کشاورزی در10 شهرستان این استان در پی بارندگی‌های روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران 91 نفر که در سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گرفتار شده بودند را نجات دادند.

وب‌گاه فرارو

علی دایی به مناسبت پایان سال 1402، گفتگوی مفصلی درباره اتفاقات این سال داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب کشور درباره وضعیت ذخایر ناشی از بارش‌های اخیر، گفت: وقوع بارش بالای نرمال در اسفندماه باعث شد اندکی از کمبود بارش سال آبی جبران شود، در واقع بارش روزهای اخیر کشور، به حدود 40 میلی‌متر رسیده که به‌رغم قابل توجه بودن آن نسبت به سال گذشته که حدود 152 میلی‌متر بوده به 114 میلی‌متر رسیده است اما همچنان بارش کشور نسبت به...

وب‌گاه فرارو

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.