چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره استان مازندران گفت: صیادان منطقه میانکاله یک فوک خزری را که در تور صیادی گیر افتاده بود، آزاد کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کودک کشی ویژگی اصلی «اسرائیل» است و نابودی اسرائیل خبیث اجتناب ناپذیر و قطعی خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام هواشناسی کرمان طی 24 ساعت گذشته لاله‌زار در شهرستان بردسیر با دمای صفر درجه خنک‌ترین نقطه و منوجان با دمای 39 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان بودند.

وب‌گاه ورزش سه

حساب رسمی بایرن مونیخ در توئیتر، با انتشار پیامی به خداحافظی آندرس اینیستا از مستطیل سبز واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور به همراه رگبار باران و تگرگ، رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک از امروز تا شنبه آینده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی جاری شدن سیل در شمال تایلند و آب گرفتگی معابر از فیل‌ها برای جابجایی و نجات افراد گرفتار استفاده شده است. برای جابجایی و نجات افراد در پی چاری شدن سیل در شمال تایلند از فیل استفاده می‌کنند. طوفان «یاگی»، قوی‌ترین طوفان آسیا در سال جاری، سبب به راه افتادن سیلاب شدید در هفته‌های اخیر در شمال تایلند شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌های هندی در حال پر کردن جای خالی چین در بازار پررونق صادرات پنل‌های خورشیدی به آمریکا هستند، چرا که واشنگتن فشار خود را بر تولیدکنندگانی که با پکن در ارتباط هستند، افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش گرما در شهرها به خاطر «گذار از طبیعت شهر برای توسعه شهر» با شدت بیشتری نسبت به مناطق روستایی جهان در حال وقوع است و اگر شهرداران 500 شهر پرجمعیت دنیا با همین دست فرمان، «طبیعت زدایی» را ادامه دهند، سه تهدید پرهزینه و احتمالا جبران ناپذیر دامن شهروندان، اقلیم شهر و اقتصاد شهر را خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد نوسان مثبت قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بود و لیر ترکیه با تجربه افزایش 40 تومانی، به 1870 تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس ماده 2 قانون بیمه بیکاری، بیکار به فردی اطلاق می‌شود که به‌طور ناخواسته شغل خود را از دست داده و آماده به کار است. تعیین اینکه آیا بیکاری فرد ناشی از اراده او بوده و همچنین تاریخ وقوع بیکاری، بر عهده واحد کار و امور اجتماعی است.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت هفته جهانی فضا، مرکز بهره‌برداری ماموریت‌های فضایی پژوهشگاه فضایی ایران به‌طور رسمی افتتاح شد.

وب‌گاه فرارو

«اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، به تأسی از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت در نماز باشکوه سیاسی عبادی جمعه، نه با تعلل و نه شتابزده بلکه به جا، به موقع و منطقی پاسخ کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت خواهند کرد. مردم مخلص و انقلابی خمین در هرگونه اقداماتی که به منظور حفظ نظام و انقلاب اسلامی صورت گیرد، پیشتاز و پیشقراول هستند، خوشبختانه به برکت نظام، انقلاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در مجلس وی با تاکید بر اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دو عامل رهبری و مردم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: حقیقتاً جای شکرانه خداوند بزرگ را دارد که همه این حوادث، تهدیدات و توطئه‌هایی با این دو عامل یعنی ولایت و مردم ولایت مدار به فرصت تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

سیل شدید ناشی از بارندگی‌های شدید چندین منطقه آلبانی را درنوردید و بخش‌های غربی بار عمده این فاجعه را متحمل شدند.