چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری تسنیم

هنوز دولت پزشکیان تشکیل نشده برخی چهره‌های سیاسی به دنبال آن هستند تا با سیاه نمایی 3 سال طی شده از دولت سیزدهم باب بهانه جویی را گشوده و از فشار اجتماعی که تحقق مطالبات مردم را از رئیس جمهور منتخب توقع دارد بکاهد.

خبرگزاری مهر

دولت استانی کیپ غربی آفریقای جنوبی روز شنبه اعلام کرد که در اثر باران های شدید اخیر در مجموع 100 هزار نفر تاکنون آواره شده اند و 33 هزار ساختمان در شهر کیپ تاون آسیب دیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بیماری از نیمه‌های مردادماه، تبدیل به اپیدمی می‌شود؛ این هشداری است که از سوی مسئولان بهداشتی کشور داده شده است. بیماری تب خونریزی‌دهنده دنگی است که شیوعش از امارات شروع شده و هر روز به تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. تاکنون گزارش مرگ سه نفر ثبت شده؛ یک زن 84 ساله که از امارات به ایران آمده و دو نفر دیگر که در امارات جانشان را از دست داده بودند و در امارات علت مرگشان ایست قلبی ثبت شده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئوی جدید از شدت سیل در خراسان‌شمالی را | ببینید سیل و آبگرفتگی در روستای نظر علی شیروان استان خراسان شمالی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم منطقه شد.

وب‌گاه تابناک

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، 450 خودرو در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان گرفتار سیل شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که درحال‌حاضر 40 شهر ما در معرض خطر تب دنگی قرار دارد. به‌همین‌دلیل سیستم‌های بهداشتی به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند؛ به‌ویژه در استان هرمزگان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار می‌گوید که این شهرستان آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی اعلام کرد که ه 450 خودرو گرفتار در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان امدادرسانی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، 450 خودرو در مسیر رودخانه دولت آباد در شهرستان چناران این استان گرفتار سیل شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بدون یک مسیر واقعی به سوی تشکیل کشور فلسطینی؛ توافق عادی‌سازی، خاورمیانه را بی ثبات خواهد کرد.» «ماریا فانتاپی» رئیس برنامه خاورمیانه در موسسه امور بین‌الملل رم و «ولی نصر» استاد دانشگاه جان هاپکینز 11 ژوئیه 2024 در فارن افرز نوشتند: در طول سه سال اول ریاست جمهوری جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده استراتژی خاورمیانه‌ای خود را بر یک پروژه واحد و سر‌راست بنا نهاد: عادی‌سازی روابط مابین...

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از جاری شدن سیل در روستا‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از جاری شدن سیل در روستا‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 100 طبیعت گرد در دره «شمخال» در شهرستان درگز گرفتار سیلاب شدند که جریان امدادرسانی به آنان ادامه دارد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از 100 طبیعت گرد در دره «شمخال» در شهرستان درگز گرفتار سیلاب شدند که جریان امدادرسانی به آنان ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، دکتر سید «علی منیری» جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع سیل عصر امروز (جمعه) به بخش های مختلف استان خسارت زد.

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز نیز سیل شدیدی دو بخش قوشخانه و سرحد را فرا گرفت و هم اکنون نیز سیلاب این دو بخش را فرا گرفته است.