چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش باران منجر به جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی روستای نظرعلی شیروان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر آیت الله علی نکونام گلپایگانی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه روز جمعه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر آیت الله علی نکونام گلپایگانی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه روز جمعه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری مهر

رسانه‌های محلی گزارش دادند که سه نفر پس از مدفون شدن یک خانه مسکونی در استان ایهیم در غرب ژاپن در اوایل روز جمعه در اثر رانش زمین ناپدید شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه برای اهدای گروه‌های خونی منفی فراخوانی صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: به گروه‌های خون منفی به ویژه A و O منفی نیاز داریم؛ میزان ذخایر خون گروه‌های منفی حدود یک هفته است. نیاز به همه گروه‌های خونی برای اهدای خون وجود دارد: ذخایر خونی کشور و بویژه تهران و نیاز به فراخوان برای اهدای خون، هفت روز رسیده است. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل انتقال خون استان...

وب‌گاه فرارو

«وضعیت ذخایر خونی تا مدتی پیش مناسب بود، اما وضعیت ذخایر خونی گروه‌های منفی کاهش یافته است. میزان ذخایر خونی گروه‌های خونی منفی نسبت به گروه‌های خونی مثبت کمتر است و به این گروه‌های خونی نیاز داریم. گروه‌های خونی A و O منفی مورد نیاز است و میزان ذخایر این گروه‌های خونی حدود یک هفته است. با توجه به نیاز به گروه‌های خونی منفی، فراخوانی برای اهدای گروه‌های خونی منفی صادر کرده‌ایم.»

خبرگزاری مهر

پلیس محلی اعلام کرد که در پی ناپدید شدن دو اتوبوس بواسطه رانش زمین در حوادث جداگانه پنجشنبه شب و صبح جمعه 12 نفر کشته و 65 نفر دیگر مفقود شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه برای اهدای گروه‌های خونی منفی فراخوانی صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: به گروه‌های خون منفی به ویژه A و O منفی نیاز داریم؛ میزان ذخایر خون گروه‌های منفی حدود یک هفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیریت بحران مازندران درباره بارش‌های رگباری، احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و ریزش سنگ تا روز یکشنبه 24 تیرماه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله «علی نکونام» گلپایگانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیت‌الله علی نکونام گلپایگانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز پنجشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیت‌الله علی نکونام گلپایگانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز پنجشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه که روز پنجشنبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسد. با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسد. به گزارش عرشه...

خبرگزاری مهر

مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که حداقل 22 نفر در حوادث ناشی از باران طی 24 ساعت گذشته در ایالت شمالی اوتارپرادش هند کشته شدند.

خبرگزاری مهر

با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اتمام آزمون‌ها و ثبت نمرات دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه برگه‌های هدایت تحصیلی بیش از 1.5 میلیون دانش‌آموز واجد شرایط انتخاب رشته در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.