چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: با موافقت استاندار لرستان دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل مدیریت مصرف انرژی فردا چهارشنبه دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رادیکال‌های جریان اصلاحات به دنبال آن هستند که وزارتخانه های اقتصادی و سیاسی و علوم را برای پیشبرد اهداف خود و احیای تشکیلات و بدنه اجتماعی خود در دست گیرند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواشناسی کشوربا اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای بومی‌سازی سامانه هشدار سیل، گفت: این سامانه در 550 نقطه خاص ایران عملیاتی شد.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش شبکه «ان اچ کی»، چندین شهر در امتداد سواحل دریای ژاپن احتمالا تا روز چهارشنبه شاهد باران سیل‌آسا همراه با رعد و برق خواهند بود. در عین حال انتظار می‌رود این جبهه هوا همچنان ثابت بماند و احتمالا بارندگی را عمدتا در شرق و غرب ژاپن افزایش می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رییس امور بین الملل سازمان هواشناسی گفت: نشست 2 روزه مدیران دائم کمیته خدمات آب‌شناسی سازمان جهانی هواشناسی (WMO) برای پیشبرد برنامه مشترک در حوزه بهبود سامانه هشدار سیل در ایران آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

افشاگری‌های پارک جو هو در صفحه یوتیوب خود، جنجالی بزرگ در فوتبال کره جنوبی را خلق کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 6 استان از جمله تهران اعلام کرد: فردا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و وزش باد شدید روی می‌دهد.

خبرگزاری مهر

ذات قصه گوی شیخ شیرین زبان، باعث شده که او مضامینی که ریشه در تعالیم بلند الهی و حدیث معصومین علیهم السلام دارد، و تندترین انتقادات و اندرزها را پیچیده در لفظ شیرین و کلام روانش بیان کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تب دنگی، این روزها به مثابه پاندمی کرونا شده و هر کسی مبتلا می شود، اطرافیانش نگران می شوند که مبادا خطرناک باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره مدیریت بلایای هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: با کشته شدن 6 نفر دیگر در جریان بارش باران شدید و جاری شدن سیل در ایالت‌های شمال شرق هند، شمار قربانیان سیل در این کشور به 85 نفر افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه اداره مدیریت بلایای هند آمده است: وضعیت سیل در ایالت آسام در روز دوشنبه بهبود یافت اما 6 نفر دیگر جان خود را از دست دادند و بیش از 19 هزار نفر در 27 منطقه این ایالت تحت تاثیر سیل قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران روسیه و هند در مسکو دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار قربانیان بارش باران های موسمی در نپال افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا ایران از لانینا عبور می‌کند؟ این یکی از پرسش‌هایی است که در پی نگرانی از این پدیده جوی در بین افکار عمومی مطرح شده است. برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمال ایجاد شرایط خنثی یا انتقال به لانینا وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌می‌گویند زمانی نعمت بود و حالا چالشی است که اهالی سیستان حدود دوسوم سال را با آن درگیر هستند؛ باد‌هایی که به 120 روزه معروف بودند و خنکی هوا را رقم می‌زدند، اما سال‌هاست اشتباهات مدیریتی، آن‌ها را به عاملی برای مهاجرت و گسترش بیماری‌ها تبدیل کرد می‌گویند زمانی نعمت بود و حالا چالشی است که اهالی سیستان حدود دوسوم سال را با آن درگیر هستند؛ باد‌هایی که به 120 روزه معروف بودند و خنکی هوا...

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آموزش ایمنی در جامعه مغفول مانده و پویش آموزش همگانی شهر آماده در تهران مهم و ارزشمند است که به زودی در تهران اجرا می شود.