چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان هواشناسی گفت: مدت زیادی است که برخی پل‌ها، جاده‌ها و بسیاری از زیرساخت‌های کشور تاب‌آوری وضعیت موجود را ندارند، زیرا در زمان احداث با دوره‌های بازگشتِ بارش مشخص، ساخته شده اند.

وب‌گاه فرارو

صدور مجوز یا پروانه فعالیت رسانه، فرآیندی زمانبر و سخت‌گیرانه و صدور مجوز روزنامه سخت‌گیرانه‌تر، زمانبرتر و همچنین انتشار آن مشکل‌تر است. اگر این درخواست‌ها یک روز پس از سقوط هلی‌کوپتر هم ثبت شده باشد، با توجه به صدور مجوز در تاریخ 1 مرداد، روند کار بیش از دو ماه طول نکشیده است. آیا تمام روال قانونی مندرج در گردشکار منتشر شده از سوی وزارت ارشاد، در جریان صدور مجوز جهان‌آرا و وبنیاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور منتخب گفت: یقین دارم آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور منتخب گفت: یقین دارم آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور منتخب گفت: یقین دارم آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور منتخب گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود و لذا چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهوری منتخب مردم گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها، فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود، از این رو چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه یقین دارم آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست، گفت: در آغاز مسیر هستیم و لازمه طی موفق این مسیر، تعامل و گفتگوی بیشتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب مردم گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها، فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود، از این رو چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

وب‌گاه عصر ایران

پزشکیان با بیان اینکه در اولین فرصت نشستی مفصل با جمع بزرگی از اقوام و مذاهب برگزار خواهم کرد، اظهار داشت: در زبان ترکی ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید قدرت انسان‌ها کنار هم همچون قدرت سیل است؛ اگر با هم وحدت نکنیم، نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه کندوان از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال این محور به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده از امروز 23 تیر استارت خورده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: «هم‌اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که هم اکنون 40 شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند، گفت: تخم این پشه تا یک سال و نیم می‌تواند زنده بماند.