چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و اختلال در تردد جاده ای وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان در ابتدای تشکیل دولت چهاردهم و در راستای پاسخگویی به دغدغه افکارعمومی، برای تشکیل کمیته ملی پاسخ به ابهامات پرونده کرسنت اهتمام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زن و شوهر ژاپنی دختر 2 ساله گریان خود را در خودروی بسیار گرم به مدت 30 دقیقه نگهداشتند تا از او فیلم بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. سیل عظیم انتقادها، این زن و شوهر را وادار به عذرخواهی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یافته‌های مطالعه‌ای جدید از دانشمندان اسپانیایی نشان می‌دهد استنشاق جوهر نعنا می‌تواند توانایی‌های شناختی مغز را در موش‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری آلزایمر بازگرداند و این ترکیب شیمیایی حتی برخی آسیب‌های مغزی ناشی از این بیماری را جبران می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در قلمرو تغذیه سالم، انتخاب‌های کمی با تطبیق پذیری و مواد مغذی «سالاد روزانه» رقابت می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه تلگراف گزارش داد که در صورت قهرمانی تیم ملی انگلیس در یورو، گرت ساوت‌گیت نشان شوالیه دریافت خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلینیک مجازی "خود مراقبتی سلامت" را ایجاد کرده است تا از طریق فناوری به صورت روبات پرسشگر، اطلاعات موثق را در اختیار مردم قرار دهد.

خبرگزاری مهر

معاونت زنان و خانواده رییس جمهور اعلام کرد: افزایش مهاجرت از روستا به شهر به دلیل نبود ظرفیت شغلی موجب کاهش ازدواج در روستاها و افزایش تعداد دختران مجرد دهه شصتی روستایی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدتی است می‌بینیم در ایران، بعضی جاها سیل مردم را درگیر می‌کند و در بعضی بخش‌های دیگر خشکسالی، البته خطری که از آن حرف می‌زنیم، نه فقط مردم ایران، بلکه همه مردم جهان را درگیر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مخبر به‌رغم وارد نشدن به گود انتخابات تلاش‌هایی در روند و نحوه برگزاری انتخابات به‌عنوان کفیل رئیس‌جمهور ایفا کرد، به‌ویژه آنکه بحث بر سر نوع تعامل دولت با کاندیداها و عملکرد آن در انتخابات از همان ابتدا مطرح بود. البته مخبر در میانه خردادماه دو بخشنامه در این راستا ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

هند قصد دارد تا پروژه ساخت نیروگاه آبی را سرعت بخشد و سرمایه گذاری هایی کلانی در آن انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اکثر انتخابات ها، شرکای انتخاباتی غالبا تا آخر با هم نمی مانند. نه در شکست و نه در پیروزی!.

وب‌گاه فرارو

موضوع تب دنگی در روز‌های اخیر به شدت رسانه‌ای شده و به سوژه‌ای برای اظهارات کارشناسی تبدیل گردیده است. البته ناگفته نماند که ترس از این بیماری، شاید به اندازه کرونا نباشد؛ اما می‌تواند خطرناک باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تب دنگی، این روزها به مثابه پاندمی کرونا شده و هر کسی مبتلا می شود، اطرافیانش نگران می شوند که مبادا خطرناک باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.