چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان هواشناسی از برنامه نصب سامانه هشدار وقوع بهمن در گردنه‌های سردسیر کشور خبر داد و گفت: نیازمند تامین منابع ارزی برای خریدهای خارجی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جا دارد که از مردم بزرگوار ایران اسلامی برای حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کنیم. وی ادامه داد: روز 19 تیر...

خبرگزاری مهر

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: رشد و پیشرفت هوانیروز با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده که نتیجه جهاد شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از خودروسازان برجسته آلمان مانند فولکس واگن و بی‌ام‌و نسبت به تأثیر نامطلوب تعرفه‌های جدید اتحادیه اروپا بر رقابت‌پذیری صنعت خودروسازی این اتحادیه و همچنین فعالیت‌های خود در چین هشدار داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تعداد پروازها، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه تا هشت نفر نیروی بهداشتی مراقبت‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و برای مسافران و افراد مشکوک به بیماری، تست رپید انجام می‌شود که این برنامه تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی که برنامه بازگشت حجاج به کشور به اتمام می‌رسد، ادامه می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد.

خبرگزاری تسنیم

برخی از خودروسازان برجسته آلمان مانند فولکس واگن و بی‌ام‌و نسبت به تأثیر نامطلوب تعرفه‌های جدید اتحادیه اروپا بر رقابت‌پذیری صنعت خودروسازی این اتحادیه و همچنین فعالیت‌های خود در چین هشدار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری تب دنگی، با تغییرات آب و هوایی و سفرهای خارجی در برخی از استان‌های کشور شیوع پیدا کرده است که زنگ خطر آن در خراسان رضوی نیز به صدا درآمده است و این امر رعایت اصول پیشگیری از ابتلا بدان را ضروری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مقامات وزارت کشور نپال، طی چهار هفته گذشته که فصل باران های موسمی آغاز شده است، حداقل 62 نفر در این کشور کشته و 90 نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران و سیل و رانش زمین خسارات جانی و مالی قابل توجهی نیز در نپال برجای گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قربانیان سیل و رانش زمین در نپال به 62 تن رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قربانیان سیل و رانش زمین در نپال طی چهار هفته گذشته به حداقل 62 نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت آب منطقه‌ای استان تهران اعلام کرد به علت تخلیه رسوبات پشت سد لتیان، دوشنبه 18 تیر، احتمال جاری شدن سیل لحظه‌ای در اطراف رودخانه جاجرود وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه کندوان از بازگشایی محور مسدود شده کندوان خبر داد و گفت: تردد در آن برقرار است.

وب‌گاه الف

بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری، با اعطای 14 هزار و 241 فقره تسهیلات ازدواج، 16 هزار و 222 فقره تسهیلات فرزندآوری و 2 هزار و 841 فقره تسهیلات سامانه سامد (سفر‌های ریاست جمهوری) یک رکورد دیگر در ارائه خدمت به مردم ایران ثبت کرد.

خبرگزاری مهر

بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری، با اعطای 14 هزار و 241 فقره تسهیلات ازدواج، 16 هزار و 222 فقره تسهیلات فرزندآوری و 2 هزار و 841 فقره تسهیلات سامانه سامد یک رکورد ثبت کرد.