پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشته و مفقود شدن 7 نفر در سیل روزهای اخیر کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 1433 نفر در حوادث ویژه ترافیکی طی هفته گذشته گفت: بیشترین آمار مصدومان سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، تهران و مرکزی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

استاد علی مینایی فرد هنرمند خطاط و تایپوگرافیست با تلفیق گرافیک و خط تصویری از رئیس جمهور شهید را ترسیم کرده‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی یک مورد ابتلا به بیماری‌های ناشی از نیش پشه آئدس در املش خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بهرمندی بیش از 2 هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتی از خدمات امدادی از به ثبت رسیدن 117 عملیات امداد و نجات در 12 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جزئیات مسمومیت تعدادی از شهروندان در رضوانشهر و ترخیص همه مراجعه‌کنندگان گفت: توصیه‌های لازم به آبفای رضوانشهر جهت پایش منابع آب داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی با اعلام این خبر گفت: از تاریخ یکم تا نهم تیر ماه 1403، نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران در 117 عملیات امداد و نجات به 2 هزار و 139 نفر امدادرسانی کردند. وی افزود: نجات گران هلال احمر 217 متأثر از سیلاب را...

وب‌گاه فرارو

رییس پلیس راهور پایتخت از توقیف ساعتی خودروی مرتکبان تخلفات حادثه‌ساز در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر عملیات حج 1403، با بیان اینکه از ابتدای آغاز عملیات بازگشت زائران به میهن اسلامی تا روز گذشته 115 پرواز انجام شده است، گفت: نزدیک به 60هزار زائر هم اکنون در مکه و مدینه حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

صبح نوزدهم فروردین سال 1401 گزارش سقوط مرگبار زن 32 ساله‌ای به نام مریم از ساختمانی در پاکدشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

با ورود تاکسی‌های اینترنتی به ایران و رشد خیره‌کننده آن‌ها، به‌ویژه در سال‌های 96 و 97، در عرصه حمل‌ونقل عمومی ایران انقلابی رخ داد؛ انقلابی که هم مسافران و هم رانندگان از آن راضی بودند.

وب‌گاه فرارو

«نگاه کن! انگار نه انگار یکی داره می‌میره، اصلاً کسی عین خیالش نیست. برو جلو چاقو رو ازش بگیر... خب برن مسافر‌ها رو از توی ماشین در حال سوختن بکشن بیرون جای اینکه از دور تماشا کنن... وای فقط زنگ زدی به اورژانس؟ هیچ‌کاری براش نکردی؟... مأمور داشت می‌بردش؟ خب می‌رفتی جلو می‌کشیدیش از دست مأمور بیرون.»

وب‌گاه فرارو

رئیس ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان از آغاز به‌کار ادارات دولتی و بانک‌ها با سه ساعت تأخیر در روز شنبه، 9 تیر خبر داد.