پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری مهر

طوفان موسوم به «بریل» جزایر کارائیب را درنوردید و تاکنون خساراتی برجای گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خسرو بابایی مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان اینکه با وقوع سیل در 4 تیر ماه استان اردبیل متاسفانه 60 واحد مسکونی در روستای موسیان شهرستان خلخال استان اردبیل دچار خسارت 100 درصدی شدند گفت: گروه‌های جهادی قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد برکت از همان لحظات اولیه وقوع سیل وارد عمل شده و اقدامات امداد رسانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامعلی فخاری، اظهار داشت: پیکر بی جان ضحی دختر مفقودی که در سیل سوادکوه ناپدید شده بود با گذشت 7 روز در رودخانه تازه‌آباد بهنمیر کشف شد.

وب‌گاه فرارو

یک استاد دانشگاه می‌گوید: «ساخت ساختمان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌ها و پارکینگ‌ها با کاهش میزان جذب باران توسط زمین باعث افزایش رواناب می‌شود. این رواناب پتانسیل سیل ناگهانی را افزایش می‌دهد. نهرها در هنگام باران شدید، با زباله نخاله و آوار مسدود می‌شود و جاده‌ها و ساختمان‌های اطراف را غرقاب می‌کند. نقاط کم‌ارتفاع مانند زیرگذرها، پارکینگ‌های زیرزمینی، زیرزمین‌ها و گذرگاه‌های کم آب می‌توانند...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: پیکر دختری که در سیل سوادکوه ناپدید شده بود پس از هفت روز در رودخانه روستای تازه‌آباد بهنمیر کشف شد.

وب‌گاه الف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: پیکر دختری که در سیل سوادکوه ناپدید شده بود پس از هفت روز در رودخانه روستای تازه‌آباد بهنمیر کشف شد.

وب‌گاه عصر ایران

حادثه سیل سوادکوه پنج مفقودی داشت که یک نفر فوت، یک نفر مفقود که پیکر او دیشب از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از مفقودان هم زنده در بیمارستان پیدا شدند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن پیکر دومین مفقودی سیل سوادکوه بعد از هفت روز از وقوع این حادثه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تجهیزات سازمان راهداری گفت: تمامی محور‌های شمالی به ویژه در بخش‌های روستایی که بر اثر سیل دچار انسداد شده بودند ظرف 48 ساعت بازگشایی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

بنا به اعلام هلال احمر مازندران در این حادثه 2 نفر مفقود شدند که جسد مفقودان در رودخانه تلار در قائمشهر و بابلسر پیدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات سازمان راهداری با بیان اینکه محور فیروزکوه _ قائم شهر که براثر سیل چند روز گذشته مسدود شده بوداظهارداشت: این محور با کمک نیروهای سازمان راهداری ظرف مدت 48 ساعت بازگشایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه می‌گوید: «ساخت ساختمان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌ها و پارکینگ‌ها با کاهش میزان جذب باران توسط زمین باعث افزایش رواناب می‌شود. این رواناب پتانسیل سیل ناگهانی را افزایش می‌دهد. نهرها در هنگام باران شدید، با زباله نخاله و آوار مسدود می‌شود و جاده‌ها و ساختمان‌های اطراف را غرقاب می‌کند. نقاط کم ارتفاع مانند زیرگذرها، پارکینگ‌های زیرزمینی، زیرزمین‌ها و گذرگاه‌های کم آب می‌توانند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از روزها، به دلیل بارندگی خانه‌نشین می‌شویم و حتی نمی‌توانیم برای ورزش روزانه خود به بیرون از خانه برویم اما ممکن است این موضوع شما را شگفت‌زده کند اگر بدانید که ورزش و پیاده‌روی زیر باران فواید فراوانی برای سلامتی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از سقوط و جانباختن یک مرد 50 ساله از ارتفاعات کوه صفه خبرداد.